Gå til innhold

Trenger å bli syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg sikkert til å få høre mye negativt fra brukerne her, men jeg må klare å bli syk til onsdag.

Jeg har eksamen på onsdag, men jeg har ingen god følelse. Jeg har hatt 4 eksamener denne siste perioden, men den jeg har på onsdag føler jeg at jeg ikke kommer til å mestre. Jeg må skaffe meg en sykemelding, og da må jeg jo være syk. Men hvordan kan jeg bli syk fortest mulig? Jeg vet at jeg kan dusje og gå ute med vått hår osv.

Jeg føler meg så dum som spør om noe så dumt. Jeg vet jeg burde være takknemelig for at jeg frisk.

Anonym poster: be0320daf1977985b0d1223f1ff6336b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre tid på KG, mer tid på lesing.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan bli syk fortest mulig? Jeg kan smitte deg jeg! Eller så funker det fint å gå ut naken og rulle seg litt i snøen en halvtimes tid.

Skrevet

Gikk ut med fuktig hår etter trening, det var -14 grader. De sekundene der tok å gå fra senteret og til bilen frøs håret i isbiter, og jeg ble forkjølet dom faen et par dager etterpå.

Anonym poster: d3def1df6b6b8a5f6d2c0043b3daeae5

Skrevet

Rør litt avføring ut i et glass vann og drikk det.

• Liker 3
Skrevet

Du trenger jo ikke å bli syk, holder å si at du er det ;)

Si at du kaster opp og har diaré f.eks.

Anonym poster: fc056f053c558f2bbdf4de2b6f78c2e0

Skrevet

Blir det ikke bare utsatt da..? Isåfall er det liten vits å leke syk

Skrevet

Blir det ikke bare utsatt da..? Isåfall er det liten vits å leke syk

Joda, men da har jeg mer tid.

Jeg har gjort mitt beste når det gjelder de fire eksamene jeg har hatt. Men jeg har ikke hatt så god tid på å forbrede meg best mulig til den siste. Jeg forventer ingen sympati, og at mange vil være frekke i den tråden for bare være. Men jeg vil gjøre mitt beste, og det kommer jeg ikke til å gjøre på onsdag.

Skrevet

Joda, men da har jeg mer tid.

Jeg har gjort mitt beste når det gjelder de fire eksamene jeg har hatt. Men jeg har ikke hatt så god tid på å forbrede meg best mulig til den siste. Jeg forventer ingen sympati, og at mange vil være frekke i den tråden for bare være. Men jeg vil gjøre mitt beste, og det kommer jeg ikke til å gjøre på onsdag.

Åja, forstår den. Men du trenger jo ikke å bli syk på ordentlig (ekstra dumt er jo det hvis du skal øve!), bare "spill" syk.

Skrevet

Meld deg frivillig til å lese eventyr i en barnehage nær deg? Småbarn er smittevernkatastrofer! Min mor var syk konstant første året hun jobba i barnehage.

Anonym poster: 154870d7585dce596c07a16512e63b4f

• Liker 1
Skrevet

Men herregud, du trenger jo ikke å bli syk! Du kan si at du har fått mentalt sammenbrudd av presset og forventningene, og at du har skreket deg i søvn i mange uker og ikke klarte å møte opp. Deppa som faen, med andre ord.

Anonym poster: fbc1ec7ba6bf6d51fea0cd35d8edb463

Gjest snoopy_93
Skrevet

Kan smitte deg jeg også! Omgangssyken hvor det kommer begge veier trutt og stadig. Rekker ikke å komme meg ut av senga før det kommer ut veien oppe..

Og siden jeg bor på do, hvor det ikke er dekning måtte jeg overtale pappa til å ringe jobben for meg.

KJEMPE GØY! Skulle ønske det var sånn her EVERYDAY!!

Not.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...