Gå til innhold

Vi skal treffes etter 3 mnd på skype, tlf og sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk melding fra en på facebook. Sånn helt uten videre. Vi er brukere av samme gruppe, og han hadde bitt seg merke i innleggene mine. Likte meningene mine godt, og tenkte likt som meg på det aktuelle temaet.

Vi begynte å skrive til hverandre, det er en oppegående mann, med et oppegående yrke.

Vi bor på ulike steder av landet, så et treff har ikke vært mulig enda. Mange ting rundt har komplisert den biten.

Men vi har snakket sammen daglig, gjerne flere timer på tlf og skype.

Føler at jeg kjenner han utrolig godt.

Jeg gruer meg veldig til fredag. Da skal vi treffes irl. Noe sier meg at det kommer til å bli som å møte en gammel venn igjen, men samtidig så ligger det jo i luften at det blir litt romantikk.

Jeg er så uendelig redd for at han ikke skal like meg, utseende mitt når vi treffes. Jeg har prøvd å fortelle han at jeg faktisk blir søtere på bildene og web.cam`men enn hva jeg er på ordentlig, at både bilder og cam skjuler minst 10 kg, at jeg er rund i kantene, osv. Han sier at han ikke bryr seg om det, noe jeg finner hardt for å tro. Han er SINNSYKT kjekk. Utrolig oppegående og velfungerende, og utseende.. Jeg får ikke sagt det nok. Kjekkeste jeg har sett.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget.. Bare få ut litt tanker. Har ikke turt å fortelle mine venninner at jeg skal på date, det virker så.. Ja.. Jeg vet ikke..

Lettere å si at jeg traff en fyr i den byen, om det blir aktuelt å ta det videre...

Har dere noen gode is-i-magen-råd når det gjelder slike treff? Noen her inne har kanskje vært igjennom dette før?

Anonym poster: f5f44760b83e1020caf6db2a5c1c917f

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Absolutt alle eg har hatt kontakt med gjennom nettet og tilslutt data, har sagt at eg er mykje finare i verklegheita enn på bilete!

Dessutan er det ikkje utsjånaden som gjeld!!

Og ein dessutan til; det er mange som likar jenter med kjøtt på beina!

Kos deg!

Lykke til!

Skrevet

Det er spennende og nervepirrende å møte noen man har møtt på nettet. Jeg har egentlig ingen gode råd, jeg har gjerne vært den som kjører for å møte så jeg får liksom sommerfugler på veien i bilen og rekker å tenke masse tanker om hvordan jeg tror det vil være. Gruer meg liksom, men gleder meg samtidig. Har ikke gjort det veldig mange ganger føler jeg, men har blitt noen ganger alikevel. Jeg vil egentlig bare anbefale deg å være ærlig ovenfor venner og familie om hvordan du har møtt han. Jeg har følt at løgner blir liksom så veldig mye å spinne på til slutt. Plutselig glemmer man seg kanskje og sier sannheten uten å tenke seg om. Også forteller kanskje han sannheten til sine, også må de være med på løgnen din. Han som er samboeren min nå møtte jeg på en chatte side faktisk. Jeg syns det var litt pinlig så jeg har bare sagt på nettet til de som har spurt. Har de spurt hvor så sier jeg at det har de ikke noe med. Så får de bare tro hva de vil. Det er så vanlig å møte noen på nettet om dagen og det er så mange sider så har det noe å si? Jeg syns det er deilig at det ikke er noen løgner rundt forholdet jeg er i nå.

Er jo litt søtt at han har tatt kontakt via facebook da, syns det er ganske harmløst egentlig.

Har også fått høre at jeg er penere i virkeligheten. Så er det gjerne sånn at man blir jo litt kjent gjennom nettet og da er det lettere å forelske seg i utseende enn personen. Dessuten er det ikke alle som holder seg like godt gjennom hele forholdet og alle er ikke sammen med utseende til kjæresten sin, man er gjerne sammen med personen.

Jeg kjenner selvsagt overfladiske personer, som tror de skal møte den lekre dama også møter de ikke det de tror. Selvom han da har likt jenta som person så har han følt at utseende ikke var riktig. Da er ikke han rett person for jenta! Hvis han du møter er sånn så er han ikke rett for deg og verdig deg uansett.

Ha et åpent sinn, kanskje han ikke er sånn som du trodde og du er den som avslutter det hele? Kanskje er han enda bedre også er det mannen i ditt liv. Det vet du ikke enda. Bare gled deg du, men vær forberedt på alt. Håper han er så bra som du har forestilt deg :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Det går så bra så! :)

Si ifra hvordan det gikk!

Anonym poster: dce94563cdc9cfb9c4b2ea52d3aeded4

Skrevet

HUff det nærmer seg, og jeg har selvsagt fått en kvise, midt på haken. Jeg bruker aldri å få kviser, og jeg er helt (!) sikker på at den kommer bare for å peke nese til meg. :glare:

Utover det så gruer jeg meg helt forferdelig.

Jeg får så dårlig selvtillit når guttene er pene. Jeg blir så uendelig selvkritisk, og finner meg selv i en rolle hvor jeg er veldig spørrende til hvorfor han egentlig orker å kikke på meg.

Det går igjen hver eneste gang det kommer en guttå sjekker meg opp, en som jeg liker litt mer enn gjennomsnittlig. Fra å være ganske (relativt) selvsikker og trygg på meg selv, så blir jeg nervøs og usikker, og ender alltid opp med å finne på en unnskyldning til å slippe å date videre, i frykt for at jeg blir dumpet først. . Trenger en formula for å endre den biten der. Jeg skal prøve å ikke ødelegge denne gangen. For jeg liker han virkelig pr i dag. :rodmer:

Skrevet

HUff det nærmer seg, og jeg har selvsagt fått en kvise, midt på haken. Jeg bruker aldri å få kviser, og jeg er helt (!) sikker på at den kommer bare for å peke nese til meg. :glare:

Utover det så gruer jeg meg helt forferdelig.

Jeg får så dårlig selvtillit når guttene er pene. Jeg blir så uendelig selvkritisk, og finner meg selv i en rolle hvor jeg er veldig spørrende til hvorfor han egentlig orker å kikke på meg.

Det går igjen hver eneste gang det kommer en guttå sjekker meg opp, en som jeg liker litt mer enn gjennomsnittlig. Fra å være ganske (relativt) selvsikker og trygg på meg selv, så blir jeg nervøs og usikker, og ender alltid opp med å finne på en unnskyldning til å slippe å date videre, i frykt for at jeg blir dumpet først. . Trenger en formula for å endre den biten der. Jeg skal prøve å ikke ødelegge denne gangen. For jeg liker han virkelig pr i dag. :rodmer:

Hahaha, så søøøt!

Du virker utrolig skjønn den måten du skriver på, og jeg er sikker på at han synes du har en helt nydelig personlighet også!

MEN kjære TS,

jeg er så glad jeg kom over denne tråden, fordi jeg har samme problem selv!

Bortsett fra at jeg har snakket med ham i knapt en mnd, men skjønner godt at vi begge er interesserte i hverandre! Jeg blir også utrolig søt og pen på cam(bildene), og ser ut som jeg veier 10 kg mindre enn det jeg gjør.... Jeg er faktisk på grensa til overvektig i virkeligheten, og jobber nå ganske desperat med å få vekk kiloene før jeg møter ham....

Jeg synes også at han er utrolig kjekk og fin, og rødmer og flirer som en fjortis hver gang han sender meg bilder av seg selv :rodmer:

Han er veldig slank, liker å holde seg sånn og ikke bygge noe særlig med muskler sier han, og jeg er enig i at han er veldig fin sånn!

Uff, er så enkelt å gi råd til andre(TS) om at man må tenke at det går bra, at han kommer til å synes at du ser fin ut, men er ikke enkelt å tenke slik når mn er i en slik situasjon selv!

Er redd for at han blir skuffet og ikke liker meg lenger når han ser hvordan jeg jeg ser ut IRL!S

så føler med deg, ts! :klem1:

Anonym poster: e4919fc10f2a77f0c81777edf5d96b66

Skrevet

Forstår at du er nervøs, men det går nok helt sikkert bra!! :)

Gi oss en oppdatering! Føler jeg nesten er like spent som deg. :fnise:

Anonym poster: 155f11d014374c67a98755b4d923ccd7

Skrevet

Hvordan gikk det???

Skrevet

Hvordan gikk det???

Hun skal vel ikke møte han før i morgen tror jeg?

Anonym poster: 83c6d8be6c39ce604a4292d1ee49f1ac

Skrevet

Hun skal vel ikke møte han før i morgen tror jeg?

Anonym poster: 83c6d8be6c39ce604a4292d1ee49f1ac

Åja, isåfall lykke til TS hvis du ser dette! ;)

Skrevet

Hvordan gikk det? :D

Anonym poster: 155f11d014374c67a98755b4d923ccd7

Skrevet

Vet litt hvordan du har det, skal gjøre det samme i desember :)

Skrevet

Halllo hvordan gikk det ?:DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...