Gå til innhold

Romantiske/ koselige restauranter i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om et par uker har jeg og kjæresten vært sammen i 2 år. Jeg har startet å samle ideer om hva vi kan finne på. En av tingene, er jo klassisk: Spise middag på en fin restaurant. Da det faller på en fredag, er jo det mulig å kunne kose seg litt ekstra med noe godt i glasset til maten også. Og har lyst å pynte meg og være fin for ham :)

Men, da jeg er (ganske) ny i byen, er det ikke så mange restauranter jeg vet om, bortsett fra disse store kjedene (Egon, Fridays, Peppes...) og har dessuten lyst å finne en mer intim og romantisk plass å være denne dagen, enn de "vanlige" stedene.

Har funnet denne listen over "Topp 10 romantiske restauranter i Oslo" .

Er det noen dere kan annbefale av disse?

Og veldig gjerne: Kom med flere forslag :)

Skrevet

Klosteret er nydelig i tillegg til at de har svært bra mat.

Skrevet

Hvilket prisnivå har du tenkt deg?

Anonym poster: 9fb9e1b997f1f07173396b3c26f90eaf

Skrevet

Jeg er visst på kollisjonskurs med flere her. Jeg synes Klosteret er en overpriset opphypet restaurant med dårlig mat og sur betjening.

Av restautantene i linken kan jeg anbefale både Dinner og Annen Etage som restauranter med god mat, men jeg vil vel ikke si at noen av dem er spesielt romantiske/koselige.

En av mine favoritter er restauranten Akersberget i Maridalsveien. Nydelig mat og veldig koselig!

http://akersberget.no/

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min tok med meg på Borggården på bursdagen min. En liten, koselig restaurant ved rådhusplassen. To herlige servitører (du skjønner det om du drar dit) :) God mat var det også :) Et sted jeg kunne tenkt meg å dra tilbake til :)

Skrevet (endret)

Vi var på klosteret på vår 3 årsdag. Anbefales! Jeg synes ikke betjeningen var sure ;)

Edit: Og maten var kjempegod!

Endret av kaffemor
Skrevet

Olivia aker brygge er ok.

Onda by Pal&Ness på samme sted er bra

Plah er unikt Hegdehaugsveien.

644010_10152083005515285_653438840_n.jpg

Ellers liker jeg

Bilde-231.png

Skrevet

Stadtholdergaarden er fantastisk. Men dyrt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...