Gå til innhold

Hva gjør du når humøret er som verst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine teknikker for å få opp humøret igjen? Hvis du har en skikkelig grådag, hvor alt går galt og ingenting stemmer.

Hva gjør du? Og klarer du å være sammen med kjæreste, samboer, venner osv da?

Anonym poster: cd8e22659b27ea25030361e6c6c4de33

Skrevet

Jeg er er en slik person som nesten må ha noen rundt meg når jeg har en dårlig dag. Det gjør dagen bedre.

Jeg sørger tar meg en dusj og sminker meg fint og så må jeg alltid tenne masse stearinlys og telys om jeg er hjemme..

Anonym poster: 20f4ae3d372aee83ff726fe64084030e

Skrevet

Skikkelig møkkadag.....hvis jeg er hakke sur så må jeg være alene. For å få ut det verste så tar jeg på meg treningstøy og løper til krampa tar meg, med god bråkemusikk på ørene.

Når jeg har løpt fra meg det verste så tar jeg en tur i badekaret, gjerne med et glass vin, og kjenner freden senker seg.

Men jeg må uansett utagere fysisk når jeg har en virkelig dårlig dag.

Skrevet

hvis jeg har det helt forjævlig så røyker jeg masse, tar en dusj og går og legger meg... :P

kan hende jeg ringer søstra mi eller løper inn til ei venninne for å prate om det.

Skrevet

Har ikke så mange muligheter til å "ta det helt ut"- for enten er jeg jo på jobb, eller hjemme med mann og barn. I begge settinger er det uaktuelt å gå rundt som en vandrende tordensky, jeg må bare ta meg sammen. Og det rare er at det ofte hjelper etter en stund. Fake it, fake it, until you make it :)

Hvis jeg ER alene, og hjemme, ville jeg gått og lagt meg. Mange problemer (reelle eller inbilte) fremstår i et annet lys etter litt søvn.

• Liker 1
Skrevet

Trener.

Anonym poster: 71fe428c6098ebcf9f98e54bc235bc81

Skrevet

Sist jeg hadde en dårlig dag nappa jeg øyenbryn og lakkerte neglene mine. Pratet vel også med mamma om det. Men jeg har heldigvis dårlige dager relativt sjelden.

Skrevet

Snakker med venner, sover, brenner meg om det er helt ekstremt, spiller spill, og i det store og hele venter til det går over.

Skrevet

Jeg vil aller helst være alene, ta et par glass vin, spise noe godt og se et par episoder av en hyggelig serie på dvd.

Hvis jeg ikke kan være alene klager jeg til samboeren min om alt som er galt, så tar vi et par glass vin, lager noe godt å spise og ser noe hyggelig på dvd ;)

Anonym poster: f0a1599e88603420f87c0105b222b6d1

Skrevet

Løper intervaller, med høy musikk på øret. Deretter 1-2 glass rødvin.

Skrevet

Går en lang tur i skogen med hunden. Bare han og meg, og naturen :)

Skrevet

Går løs på boksesekken for å få ut frustrasjonen:)

Skrevet

Ofte blir jeg bare liggende i senga og synes synd på meg selv. Hvis det er en dag som er dritt i det jeg åpner øya. Noe det desverre er endel av med min psyke.

Fæl til å rakke ned på meg selv og dra frem alt vondt så det bare blir enda værre....orker ikke være med noen.

Det som derimot hjelper er hvis jeg står opp, tar meg en god dusj og lager en god frokost, før jeg setter på glad musikk og begynner å rydde/sortere/vaske rundt meg. Musikk og rydding gjør meg i godt humør og jeg får noe annet å tenke på. Det kan endre en katastrofe dag! Og alt blir jo litt bedre om det ser bra ut rundt en da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...