^me^ Skrevet 10. juli 2012 #1 Del Skrevet 10. juli 2012 vi skal nå pusse opp et rom som skal bli gutten vår sitt soverom. vi skal tapetsere og vil ha en farge som vi ikke trenger å endre om vi skulle få en jente neste gang. jeg hadde egentlig tenkt lysgrønt soverom med blå detaljer i og vi skal ha mammutserien i blått fra ikea tenkte vi. men så ser jeg jo at lyseblå tapet er veldig pent med rosa også... hva hadde dere gjort? jenterom med blå tapet: jenterom med grønn tapet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. juli 2012 #2 Del Skrevet 10. juli 2012 Lyseblått - som heller mot turkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg syns den blå var veldig fin jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juli 2012 jeg må si at jeg heller mot den blå jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 11. juli 2012 #5 Del Skrevet 11. juli 2012 Blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 11. juli 2012 #6 Del Skrevet 11. juli 2012 Nydelig begge to, men jeg stemmer også for den blå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. juli 2012 #7 Del Skrevet 12. juli 2012 Ville også valgt den blå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 12. juli 2012 #8 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Synes den blå var den fineste Endret 12. juli 2012 av Guilty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå