Gjest ts Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Mamma har bursdag i morgen,så skal kjøpe en liten ting å ta med. Men hva?. Er helt tom for ideer. Hun ønsker seg selvsagt ingenting.
Gjest Magdalene Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Hva med en liten goodiebag med diverse? Håndkrem, god te/kaffe, en fin kopp, lys etc..
Gjest Tine Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Gavekort på massasje, manikyr eller pedikyr? Eller spadag sammen med deg?
Grønt blad Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Hvor mye penger tenkte du å bruke? - En god flaske vin eller godt øl fra Vinmonopolet (f.eks. fra Nøgne Ø) - Gode kvalitetsbakeboller (med lokk)(f.eks. Margrethe fra Rosti) - Kvalitetskjøkkenutstyr, f.eks. slikkepott som tåler høye temperaturer fra Rösle - Billetter til dere to til en teaterforestilling e.l. - Avskårne blomster - God kaffe fra en kaffeforretning - Fancy te fra Le Palais des Thes (hvis du er i Oslo) eller annen teforretning - Buff i ull - Abonnement på et blad/magasin/avis hun liker godt - Utstyr/ting til hobbyen hennes Dette er ting jeg har gitt min mor, eller ting jeg vet hun hadde satt pris på. Kanskje det kunne være noe for din mor også?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Grønt Blad har foreslått sånne ting som min mor liker godt Foruten det hun foreslår setter i alle fall min mor pris på: -bøker å kose seg med på terrassen -pen potteplante i fin potte (hortensiaer er jo flotte på denne tiden og kan stå både inne og ute) -en bra solkrem -sommerlig skjerf -øredobber (hun har mange, men liker å pynte seg med nye ting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå