AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Og fikk beskjed om at vi snakkes når vi møtes hvis det passer. Men passet dårlig å sende sms. Forde han fortsatt har kontakt med x dama som han har barn med. Og han ville ikke ha " bråk " med henne sier han...Men han sier han er singel. Merkelig hun kan lage bråk for han da. Da er han vell fri til å gjøre som han vil. Setter jo pris på ærlighet. Og jeg vil jo heller ikke ha noe bråk. Jeg er ikke forelsket i han heldigvis. Men jeg begjærer han veldig, og jeg vet han begjærer meg veldig.Vi har ligget med hverandre flere ganger og hatt det veldig deilig og koslig sammen. Hvordan skal jeg klare å holde meg vekk ? Jeg vil ikke knulle han " ulovlig og i smug ". Skjule og redd for at noen skal se at vi roter.At Xen dukker plutselig opp og lager bråk etc. Er exen hans gal, hvordan kan hun nekte han å ta imot sms når han er singel ? Eller har han følelser for henne og ønsker ikke å såre henne ? Hvorfor sender han mld og sier han trenger sex og kos med MEG, når han tydeligvis har kontakt med X dama fortsatt. Da ligger han vell med henne ? Eller får han ikke sex av henne lenger ? Hvorfor ødelegger han vårt lidenskapelige hete uforpliktende forhold, ved å si at jeg ikke kan sende han sms ? Men jeg ba han holde seg til sin x. Dersom det er fare for bråk. For hvis hun har så masse kontroll over han. Blir det vanskelig å treffes. Og jeg gidder ikke sultefores heller og bli gående på gress til det passer han.Må heller finne meg noe nytt sier fornuften. Skal prøve overse han. Se meg om etter en annen jeg kan ha et lidenskapelig forhold til. Savner en fast elsker. Men synes det er kjipt å måtte finne noe nytt. Når jeg likte han så godt. Og jeg savner treffene og nettene våres. Vil ha mer og tenker fortsatt på han iblant. Hvo om jeg ikke finner en mann jeg liker like godt. Da må jeg gå uten da. Jeg er kresen på hvem jeg ligger med. Trodde han skulle være min faste elsker og ble selvfølgelig skuffet. Men sånn ble det ikke pga x dama. Noen som har et trøstende ord til meg ? Jeg vet han har lyst på meg og han vet jeg har lyst på han. Hvordan i helvete skal jeg ha styrke til å holde meg vekk og ignorere han. Jeg er singel og jeg trenger virkelig en fast elsker. Men han skal ha meg på gress. Og sex 1 gang hver 3 mnd når det passer han - er ren sulteforing, frustrerende og irriterende. Dette er vell ikke noen vits å fortsette ? Best å finne seg noe nytt fort fort...Synd, for jeg tenner sånn på han. Kjemien stemmer og alt funker så godt og lett mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Og fikk beskjed om at vi snakkes når vi møtes hvis det passer. Men passet dårlig å sende sms. Forde han fortsatt har kontakt med x dama som han har barn med. Og han ville ikke ha " bråk " med henne sier han...Men han sier han er singel. Merkelig hun kan lage bråk for han da. Da er han vell fri til å gjøre som han vil. Setter jo pris på ærlighet. Og jeg vil jo heller ikke ha noe bråk. Jeg er ikke forelsket i han heldigvis. Men jeg begjærer han veldig, og jeg vet han begjærer meg veldig.Vi har ligget med hverandre flere ganger og hatt det veldig deilig og koslig sammen. Hvordan skal jeg klare å holde meg vekk ? Jeg vil ikke knulle han " ulovlig og i smug ". Skjule og redd for at noen skal se at vi roter.At Xen dukker plutselig opp og lager bråk etc. Er exen hans gal, hvordan kan hun nekte han å ta imot sms når han er singel ? Eller har han følelser for henne og ønsker ikke å såre henne ? Hvorfor sender han mld og sier han trenger sex og kos med MEG, når han tydeligvis har kontakt med X dama fortsatt. Da ligger han vell med henne ? Eller får han ikke sex av henne lenger ? Hvorfor ødelegger han vårt lidenskapelige hete uforpliktende forhold, ved å si at jeg ikke kan sende han sms ? Men jeg ba han holde seg til sin x. Dersom det er fare for bråk. For hvis hun har så masse kontroll over han. Blir det vanskelig å treffes. Og jeg gidder ikke sultefores heller og bli gående på gress til det passer han.Må heller finne meg noe nytt sier fornuften. Skal prøve overse han. Se meg om etter en annen jeg kan ha et lidenskapelig forhold til. Savner en fast elsker. Men synes det er kjipt å måtte finne noe nytt. Når jeg likte han så godt. Og jeg savner treffene og nettene våres. Vil ha mer og tenker fortsatt på han iblant. Hvo om jeg ikke finner en mann jeg liker like godt. Da må jeg gå uten da. Jeg er kresen på hvem jeg ligger med. Trodde han skulle være min faste elsker og ble selvfølgelig skuffet. Men sånn ble det ikke pga x dama. Noen som har et trøstende ord til meg ? Jeg vet han har lyst på meg og han vet jeg har lyst på han. Hvordan i helvete skal jeg ha styrke til å holde meg vekk og ignorere han. Jeg er singel og jeg trenger virkelig en fast elsker. Men han skal ha meg på gress. Og sex 1 gang hver 3 mnd når det passer han - er ren sulteforing, frustrerende og irriterende. Dette er vell ikke noen vits å fortsette ? Best å finne seg noe nytt fort fort...Synd, for jeg tenner sånn på han. Kjemien stemmer og alt funker så godt og lett mellom oss. Tror du han klarer å holde seg vekk fra meg ? Og blir sannelig hardt å late som om jeg ikke har lyst på han mer. Men jeg har for mye stolthet til å bli gående på gress. Under min verdighet. Finner meg ikke i det. Derfor skal jeg prøve allt jeg kan. Å ignorere han fullstendig nå. Han må være en JÆVLA veik og svak TØFFEL - som lar xen diktere og t.o.m kontrollere hans telefon.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner. Lille-pus (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå