Gå til innhold

Utøya vitser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva slags sykdom har man da?

Oppmerksomhetssyken?

Anonym poster: cb43ddd702a9d8e4bfdfea7843371c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Etter min mening er det respektløs å lage vitser av en slik hendelse. Hvorfor skal man kunne le og flire av slikt?

Si det. Tror ytterst, ytterst få ler av slikt uansett. Unntaket er kanskje den som forteller "vitsen", og det sier jo kanskje litt...

Anonym poster: cb43ddd702a9d8e4bfdfea7843371c0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Har du hørt den om massemorderen som gikk rundt og drepte en masse redde barn? Ha ha ha ha!" -.-

Anonym poster: 8aa047b3649d19e89f247dd489853bde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Erik Olsen

Gjennom tidene har slike hendelser før eller siden alltid endt opp med å bli vitset med. Tror det er menneskers natur, hverken oppmerksomhetstrang eller ondskap. Ufattelige hendelser kan kokes ned til noe trivielt på dette viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennom tidene har slike hendelser før eller siden alltid endt opp med å bli vitset med. Tror det er menneskers natur, hverken oppmerksomhetstrang eller ondskap. Ufattelige hendelser kan kokes ned til noe trivielt på dette viset.

Ja, dere, i Kina er det vel ingenting som er så morsomt som Nanking-vitser. Og japanerne har mye moro med Hiroshima og Nagasaki, den dag i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener dere det fortsatt er for tidlig å lage vitser om det forferdelige som skjedde på utøya? Når bør eventuellt grensen settes? Hva mener dere?

det er ikke for tidlig, kom med dem

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Uhrli

-ABB er litt for BOMBastisk syns jeg :D

Nye landeplager :

"Du ga mæ et smil (tempelridder på Utøya)"

"Fare fare drapsmann (Breivik skal du hete)"

"Kanskje kommer Breivik (hit til middag her i dag)"

Ja......ABB måtte pynte seg med Lacoste-genser , Hitler pynta seg i kjole og hvitt oxo når han skulle se Wagner på opera'n........ligna på han derre Mandrake .D

Selv om man er militant nasjonalist så betyr ikke det at man ikke kan pynte seg , ho ho lulz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novacane

Jeg er vel av den oppfatning at man ikke skal tulle om ting hvor mange mennesker har omkommet, selv om det er lang tid siden. Det blir for min del ganske usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 år senere...

Whatever.

Ja, men da har vi jo fått etablert hvorfor du er her.For å trolle og ikke for å diskutere.Greit nok, men da må du dessverre skifte nick hvis du skal regne med noen flere svar.

Syns du det er moro å trolle med Utøya er det noe fundamentalt feil et sted.Men det er heldigvis ikke mitt problem.

heldigvis :)

Hets av forskjellige folk er liksom greit men en utøyavits er fy-fy

mynta på politiet ser jeg ikke utøyavitser som problematisk.

Synes ellers at traumatiske hendelser er det som er aller viktigst å spøke med. Men vitsene må jo være gode da.

Var ikke klar over at jeg tok over nicket til en gammel bruker som trollet. Dette er altså ikke meg... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Alle barna av på Utøya.

Untatt Gro Harlem Brundtland.

Anonymous poster hash: 8061e...4bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle barna av på Utøya.

Untatt Gro Harlem Brundtland.

*var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener dere det fortsatt er for tidlig å lage vitser om det forferdelige som skjedde på utøya? Når bør eventuellt grensen settes? Hva mener dere?

Altfor tidlig. Du kan begynne å vitse om det når alle de etterlatte har dødd. 

Anonymous poster hash: 98bc8...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...