AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Del Skrevet 16. april 2012 Hva er det beste virusprogrammet? Er det best å bruke litt penger på det eller holder det med gratis? Folk sier så mye forskjellig om det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. april 2012 #2 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Tatt ifra en annen lignende tråd Her er en test av seks programmer, fire av dem er gratisprogrammer: http://www.hardware.no/artikler/passer_paa_pc-en_din/89589 Jeg bruker NOD32 (nr #3 på lista) , og er fornøyd med det programmet. Prisliste. Har ikke prøvd Microsoft Security Essentials. Men når mitt NOD32 lisen går ut, så prøver jeg nok ut MSE. Endret 17. april 2012 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 18. april 2012 #3 Del Skrevet 18. april 2012 MSE funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andre jo Skrevet 18. april 2012 #4 Del Skrevet 18. april 2012 AVG har jeg brukt i 5 år nå. AVG free anbefaler jeg :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen! Skrevet 18. april 2012 #5 Del Skrevet 18. april 2012 Støtter Andre jo.. Har brukt AVG i flere år, og er fornøyd. Så lenge man holder seg nogenlunda unna sider der det står at man har vunnet 100 000 kr og er nr. 1 000 000 (og igjen trykker installer) så trenger man ikke all verdens, men et simpelt og greit gratis-program som AVG holder. AVG er faktisk veldig bra, aldri fått noe lugubert på pcen, AVG har blokkert hver gang, og tar jevnlige søk, og AVG rydder opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 18. april 2012 #6 Del Skrevet 18. april 2012 Avast og Microsoft Security Essentials scorer alltid høyt på tester i alle fall:) Har prøvd begge og ikke hatt problemer med noen av dem. Noen som jeg mener man bør holde seg unna: Norton og Norman. Får alltid dårlig testscore, og kjenner flere som har trøbbel med dem. For to år siden ringte venninna mi med Norman: "Herreud! Jeg har virus! Hva skal jeg gjøre?!" Og det mest dristige siden hun er inne på er Dagbladet:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå