AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Del Skrevet 15. april 2012 Heisann. At jeg skal bestille noe på nettet, men jeg er bare 17 år gammel, så jeg har ikke det VISA kortet som jeg trenger. Jeg kan med andre ord ikke betale med kort. Men jeg har en kompis som er over 18 som kan betale med kort, og jeg lurer på om jeg kan brukte kontonr hans, men mitt eget navn når jeg skal bestille? Skal bestille fra kondomeriet om det har noe å si, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. april 2012 #2 Del Skrevet 15. april 2012 Du kan noen ganger forandre mottaker, men du kan ikke bestille i ditt navn på en annens kort. Kontrakten du inngår ved kjøpet er bundet til korteier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. april 2012 #3 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg har bestilt flybilletter til ungen min (som er myndig) med mitt Visakort. Har aldri vært noe problem med det? Mange ganger kan man jo bestille varer som blir sendt som gave direkte til andre, så kanskje det er måten å løse problemet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. april 2012 #4 Del Skrevet 15. april 2012 Det er vel ett felt for mottaker og ett for navn på betalingskort, er det ikke det som regel? I såfall er det jo ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 15. april 2012 #5 Del Skrevet 15. april 2012 Det skal da ikke være noe problem. Navn på korteier (som er et felt som fylles ut) kan gjerne være avvikende fra bestillers navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #6 Del Skrevet 15. april 2012 Det vanligst når jeg handler på nett er Billing address + shipping address. Du skriver hans navn og kontonr. når du betaler, men ditt navn og adresse som shippingadresse. Det blir jo i praksis som om han skulle sitte og kjøpe en gave til deg, der han betalte og du fikk den i posten. Det går veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå