AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes de mest spennende bloggene er de som sjokkerer litt. De som våger å poste innlegg ikke så mange andre hadde postet. Saklige eller usaklige, rosablogger eller politiske blogger. De som skaper litt drama og blest er mest interessant å lese, i mine øyne. Hvilke kontroversielle bloggere vet du om? Ønsker først og fremst tips og linker til norske bloggere. Går like greit å lese på engelsk eller svensk, men synes de norske er mest interessante, av en eller annen grunn. Og jeg vil be om at denne tråden ikke brukes til drittslenging mot andre personer, verken nevnte bloggere eller andre brukere i tråden. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du med kontroversiell? antibloggeren.com for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Del Skrevet 6. mars 2012 Tja, bloggere som har meninger som er litt upopulære eller satt på spissen, eller de som tør å være ærlige om noe få andre tør å være ærlige om. Kanskje helst de som blogger fra eget liv og forteller noe som sjokkerer leserne (uansett hvilken grunn de har til å fortelle det...) TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Del Skrevet 6. mars 2012 http://misslunatiq.blogspot.com/ Hun her har ingen filter for hva hun legger ut.. Til tider er det ganske trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Del Skrevet 6. mars 2012 http://johncons-mirror.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Del Skrevet 7. mars 2012 http://misslunatiq.blogspot.com/ Hun her har ingen filter for hva hun legger ut.. Til tider er det ganske trist. Oi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 7. mars 2012 #7 Del Skrevet 7. mars 2012 http://misslunatiq.blogspot.com/ Hun her har ingen filter for hva hun legger ut.. Til tider er det ganske trist. Oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Del Skrevet 7. mars 2012 Var akkurat den typen jeg lette etter. Takk! Kom gjerne med flere linker. ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 7. mars 2012 #9 Del Skrevet 7. mars 2012 http://misslunatiq.blogspot.com/ Hun her har ingen filter for hva hun legger ut.. Til tider er det ganske trist. uffda.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette innlegget er jo bare helt sykt! Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. mars 2012 #11 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette innlegget er jo bare helt sykt! Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #12 Del Skrevet 7. mars 2012 Og første prioritet når man blir knivstukket er å ta bilder som man kan slenge ut på bloggen? Bare jeg som synes det virker rart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #13 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva med denne sexbloggen? De hadde en kanonkul blogg før, men måtte starte opp på nytt. De snakker om BDSM, Cuckold, trekant osv. www.frisinnet.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 7. mars 2012 #14 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette innlegget er jo bare helt sykt! Min lenke Det der er, og forblir, første og siste gang jeg klikker meg inn på den bloggen der. Fant nettopp ut at litt sensurering gjør underverker, for mitt lille hjerte sin del i alle fall. Håper inderlig denne frøkna får den nødvendige hjelpen for å komme seg videre gjennom livets sprerrer, og innser at dop faktisk er den svakeste, og overhode ikke eneste, løsningen på livets utfordringer. Ønsker ho lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #15 Del Skrevet 8. mars 2012 http://johncons-mirror.blogspot.com/ Tidligere butikksjef i Rimi. Han arvet en baron-tittel, flyktet til Liverpool, driver nå godtebutikk og blogger om alt han gjør (ca. 13 blogginnlegg daglig i snitt). Har også vært på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #16 Del Skrevet 8. mars 2012 http://misslunatiq.blogspot.com/ Hun her har ingen filter for hva hun legger ut.. Til tider er det ganske trist. Hun der er syk i hodet og trenger alvorlig hjelp, og det fort. Hadde faktisk glemt dama helt til jeg så dette innlegget her. Husker dere gamle nettby? Hun var medlem som meg i samme gruppe der, en stor debattgruppe hvor vi tok opp hva som helst. Hun laget xx-antall tråder om hva hun foretok seg. Husker spesielt det var en gang hun liksom manglet penger, så hun skulle prostituere seg. Halve tråden tilbød seg å låne henne penger, en fyr ville gi henne penger, vi sendte henne på NAV, men neida, hor var utveien. Et par dager senere kom det bilde av henne, der hun ser ganske så utpult ut, og holder opp 4 500lapper foran seg. Så klager hun på hvor forferdelig det var at vi i Norge, i dagens samfunn, må ty til hor for å overleve. Vet ikke om hun skriver det på bloggen, men hun lider av et sinnsykt oppmerksomhetsbehov, har Borderline, og et par andre ting. Det er bare synd i henne, jeg trodde noen hadde tatt tak i det for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 8. mars 2012 #17 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hun der er syk i hodet og trenger alvorlig hjelp, og det fort. Hadde faktisk glemt dama helt til jeg så dette innlegget her. Husker dere gamle nettby? Hun var medlem som meg i samme gruppe der, en stor debattgruppe hvor vi tok opp hva som helst. Hun laget xx-antall tråder om hva hun foretok seg. Husker spesielt det var en gang hun liksom manglet penger, så hun skulle prostituere seg. Halve tråden tilbød seg å låne henne penger, en fyr ville gi henne penger, vi sendte henne på NAV, men neida, hor var utveien. Et par dager senere kom det bilde av henne, der hun ser ganske så utpult ut, og holder opp 4 500lapper foran seg. Så klager hun på hvor forferdelig det var at vi i Norge, i dagens samfunn, må ty til hor for å overleve. Vet ikke om hun skriver det på bloggen, men hun lider av et sinnsykt oppmerksomhetsbehov, har Borderline, og et par andre ting. Det er bare synd i henne, jeg trodde noen hadde tatt tak i det for lenge siden.. Ja jeg fulgte litt med en stund, men sluttet å lese fordi jeg syntes det var fælt. Flere ganger har hun skrevet at hun skal få orden på livet sitt, har lagt seg inn på rehab og begynt å gå til psykolog. Plutselig så skjer det noe nytt. En kjæreste som mishandler henne eller så har hun havnet på kjøret igjen. Jeg tror de innleggene om å ta seg sammen blir skrevet når hun faktisk er litt klar i hodet. Altså jeg tror hun lider av noe psykisk som påvirker hvordan hun oppfører seg og takler livet. Hun bor heller på gata enn hjemme fordi hun ikke vil forholde seg til vanlige regler som å stå opp til fornuftig tid, rydde rommet og dra på navmøter. Desverre så kan man ikke hjelpe mennesker som ikke vil ha hjelp. Og det er egentlig synd. Dama skriver så utrolig bra, selv om det er sjokkerende det hun skriver. Hun kunne ha blitt forfatter hvis hun ville. Endret 8. mars 2012 av Armitage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #18 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja jeg fulgte litt med en stund, men sluttet å lese fordi jeg syntes det var fælt. Flere ganger har hun skrevet at hun skal få orden på livet sitt, har lagt seg inn på rehab og begynt å gå til psykolog. Plutselig så skjer det noe nytt. En kjæreste som mishandler henne eller så har hun havnet på kjøret igjen. Jeg tror de innleggene om å ta seg sammen blir skrevet når hun faktisk er litt klar i hodet. Altså jeg tror hun lider av noe psykisk som påvirker hvordan hun oppfører seg og takler livet. Hun bor heller på gata enn hjemme fordi hun ikke vil forholde seg til vanlige regler som å stå opp til fornuftig tid, rydde rommet og dra på navmøter. Desverre så kan man ikke hjelpe mennesker som ikke vil ha hjelp. Og det er egentlig synd. Dama skriver så utrolig bra, selv om det er sjokkerende det hun skriver. Hun kunne ha blitt forfatter hvis hun ville. Det er MYE hun kunne blitt hvis hun ville. Vet ikke om hun skriver det heller, men hun var jo litt glamourmodell tidligere. Om hun hadde driti i det glamgreiene, men heller satset på skikkelig modellkarriere som kunne holde noen år, hadde hun faktisk klart seg. Men det går jo ikke når hun holder på som hun gjør. Husker fra tidligere av at hun er akkurat som du beskriver, hun forholder seg ikke til normale ting for alt i verden. Hun er avhengig av oppmerksomhet, negativ som positiv. Trist, hun skulle så hatt hjelp, enda jeg også mistenker at hun slett ikke vil ha det, og mener vel at hun har det fint som det er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #19 Del Skrevet 8. mars 2012 http://johncons-mirror.blogspot.com/ "Bare noe jeg tenkte på. Men men. Og hver gang, som jeg avløste hu litt breie brunetta da, for at hu skulle ha pause da. Så var stolen hennes helt våt, av en eller annen kroppsvæske, husker jeg. Jeg vet ikke om det var svette, eller hva det kan ha vært. Det er vel kanskje litt rart, at rumpa eventuelt kunne svette så mye. Men det er kanskje mulig. Jeg tørr nesten ikke å tenke på hva slags annen kroppsvæske det eventuelt kan ha vært, som gjorde stolen hennes, i kassa, så våt. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Så sånn var det." Hallo haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #20 Del Skrevet 8. mars 2012 http://misslunatiq.blogspot.com/ Hun her har ingen filter for hva hun legger ut.. Til tider er det ganske trist. Nesten utrolig at man kan være så syk og ødelagt i hodet, pluss et narkovrak, og likevel skrive så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå