Gå til innhold

Reiser til Latvia med barn

Hermula

Anbefalte innlegg

Min og min brors familie skal reise til Latvia i sommer. Kjappe bestilte vi billetter til Riga for noen dager siden. Nå er utfordringen å finne ett overnattingssted som vi kan bli fornøyde med. vi ønsker primært å leie hus/ leilighet som er plass til oss alle med gode fasiliteter og nær badestrand. Alternativt må vi finne oss to hotellrom.

Er det noen som kan anbefale innkvartering i Latvia??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å se etter noe i Jurmala. Ligger en liten togtur utenfor Riga.

Vi la på hotell der, men det er sikkert hus/leiligheter dere kan leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite som er ledig i Jurmala. Har sjekket det ut. Finner noen små hotellrom som er ledig samt rådyrt hotell. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ikke så nære en strand tror jeg (så ikke så nøye etter strender i Oktober måned), men det finnes en hid del leiligheter i gamlebyen.

Bl.a i en bygning tilknyttet den store domkirken og i nærheten.

De er ganske store leiligheter til en grei penge :)

( husker ikke hva de het, ikke jeg som bestilte )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide stor leilighet m/hems i Jurmala for noen år siden gjennom et latvisk byrå. 5 minutter å gå fra Stranda og nær sentrum. Husker ikke nå hva firmaet heter, men hvis du går inn på www.jurmala.se finner du sikkert noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide stor leilighet m/hems i Jurmala for noen år siden gjennom et latvisk byrå. 5 minutter å gå fra Stranda og nær sentrum. Husker ikke nå hva firmaet heter, men hvis du går inn på www.jurmala.se finner du sikkert noe!

Husker du noe navn på sted, gate, firma el??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Fikk en liten folder på Latvia's stand på Reiselivsmessa for noen år siden, men den har jeg selvfølgelig ikke spart på. Leiligheten lå sentralt til i forhold til både gågata, jernbanestasjonen, stranda og fine skogsområder hvor man kan gå lange turer (eller som vi gjorde: Leide sykler). Skal se om jeg kan finne ut noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...