Gå til innhold

Hvordan bruke musklene i vagina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så kommentar under en annen tråd om at det var deilig når jenta brukte vaginalmusklene sine under sex for å høyne guttens glede.

Hvordan skal vi bruke dem, for at det er best for dere? Korte, raske sammentrekninger? Laaaange sammentrekninger? Noe spesielt tidspunkt/stilling?

Når er det aller best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha denne under mine innlegg altså :jepp:

Gjest Katten.
Skrevet

Eksperimenter. Alle mennesker liker det seksuelle litt forskjellig, så du må se på responsen hans.

Jeg liker det uforutsigbart :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle liker det samme. Enig med Katten i at det er viktig å eksprimentere! :)

Skrevet

Jeg liker også variasjon. Og husk at det som fungerer for en, ikke nødvendigvis fungerer for en annen. Lek sammen. Prat sammen. Utforsk sammen.

Skrevet

Var det ikke en tråd som denne i går?

Men ja, det som er viktig er å få en "følelse" for når det er godt. Hvis du kun klemmer når jeg er på vei inn hver gang så blir det fort forutsigbart og kjedelig.

Det er litt som alt annet i grunn

Skrevet

Som hovedregel bruker jeg de mest når jeg sitter oppå. Kniper og holder hver gang jeg hever meg opp, snapper av på vei nei. Går det fort for seg holder jeg stort sett eller trekker sammen kjappe sammentrekkninger. Har han kontrollen gjør jeg det som føles naturlig med takten :fnise: Ser ut til å funke finfint. Men variasjon er aldri dumt!

Skrevet

Istedenfor å spørre KG og få et vidt antall meninger, foreslår jeg at du spør partneren din.

Ellers er det en fin tommelregel at en kvinne skal kunne greie å skive opp en banan i fine stykker med skjeden om hun er godt nok trent.

Helt seriøst.

:)

Skrevet

Ellers er det en fin tommelregel at en kvinne skal kunne greie å skive opp en banan i fine stykker med skjeden om hun er godt nok trent.

Helt seriøst.

mose er vel mer korrekt :fnise: men ser for meg det blir litt griseri der nede...

• Liker 3
Skrevet

mose er vel mer korrekt :fnise: men ser for meg det blir litt griseri der nede...

Hva er det folk egentlig prater om når de sier "godt nok trent"? Går alle jenter rundt og trener der nede liksom???? Jeg tror at om man er i 20årene og ikke har født barn, så er man faen godt nok trent uansett. Klarer lett å stramme liksom. Hva er problemet? Trenger ikke akkurat være trent for det...

• Liker 2
Skrevet

Rene og fine skiver. Klar til frukostblandingen.

Du får prøve og rapportere tilbake.

PS: Øvelse gjør mester!

Skrevet

Rene og fine skiver. Klar til frukostblandingen.

Du får prøve og rapportere tilbake.

PS: Øvelse gjør mester!

Ser for meg at musklene fungerer som en sigarkutter sånn som du skriver :fnise:

uansett fungerer ikke musklene der nede sånn, de strammer mer enn bare åpningen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Istedenfor å spørre KG og få et vidt antall meninger, foreslår jeg at du spør partneren din.

Jeg vet at folk i faste forhold kan spørre partneren sin... Jeg har imidlertid ikke partner for øyeblikket, men vil gjerne vite likevel. Derfor spør jeg på KG.

Skrevet

Hva er det folk egentlig prater om når de sier "godt nok trent"? Går alle jenter rundt og trener der nede liksom???? Jeg tror at om man er i 20årene og ikke har født barn, så er man faen godt nok trent uansett. Klarer lett å stramme liksom. Hva er problemet? Trenger ikke akkurat være trent for det...

Vi merker stor forskjell på en som kan denne kunsten, og en som flyter på det å bare være naturlig stram.

Skrevet

Som hovedregel bruker jeg de mest når jeg sitter oppå. Kniper og holder hver gang jeg hever meg opp, snapper av på vei nei. Går det fort for seg holder jeg stort sett eller trekker sammen kjappe sammentrekkninger. Har han kontrollen gjør jeg det som føles naturlig med takten :fnise: Ser ut til å funke finfint. Men variasjon er aldri dumt!

Høres ikke dumt ut det der... :lur:

Skrevet

Vel jeg er knappe 23, har ikke unger, men trener no uansett! Er jo aldri noe problem å knipe :lur:

men merker faktisk forskjell på de periodene jeg har mye sex og "trener" med kniping daglig. Jeg har MYE mer kontroll, og det funker rett og slett mye bedre. For å ikke snakke om at musklaturen gjør at jeg kommer meg raskere etter sex igjen. Alt "trekker seg sammen" mye raskere. Det tar ikke lange tiden før jeg er like stram som normalt etter sex når jeg er trent. Har jeg derimot vært veldig lat over lengre tid og hatt sex, ja da tar det noen timer før alt er tilbake til normalen om jeg har hatt meg med en som er over snittet utstyrt :lur:

Uansett har du ingenting å tape på å trene litt ekstra hver dag ;)

Og ja Bandit, absolutt verdt en prøvetur! :lur:

Skrevet

Du er flink! :)

En fugl som fløy forbi kviskret meg i øret og sa at det kan gi sterkere orgasmer også - både for kvinner og menn.

http://www.dothekegel.com/sexeffects/index.html

PS: Ingen som har prøvd å kutte opp bananen enda? :o

Skrevet

Vel jeg er knappe 23, har ikke unger, men trener no uansett! Er jo aldri noe problem å knipe :lur:

men merker faktisk forskjell på de periodene jeg har mye sex og "trener" med kniping daglig. Jeg har MYE mer kontroll, og det funker rett og slett mye bedre. For å ikke snakke om at musklaturen gjør at jeg kommer meg raskere etter sex igjen. Alt "trekker seg sammen" mye raskere. Det tar ikke lange tiden før jeg er like stram som normalt etter sex når jeg er trent. Har jeg derimot vært veldig lat over lengre tid og hatt sex, ja da tar det noen timer før alt er tilbake til normalen om jeg har hatt meg med en som er over snittet utstyrt :lur:

Og ja Bandit, absolutt verdt en prøvetur! :lur:

Ok....jeg har gått glipp av noe i sexundervisningen på skolen her....går hva da tilbake til normalt? Merker ikke noe spesielt inni der etterpå, jeg :sjenert:

Jeg må være den eneste kvinnen på hele KG som ikke sitter og kniper igjen vaginaen min daglig - jeg trodde lenge som anonymbruker her at dette var noe man gjerne startet med etter fødsel(inntil jeg så en tråd om det på KG, der tydeligvis alle gjør det).

Det liksom så mange andre ting jeg må huske; ikke forsove seg, prøve å huske 5 om dagen idag også, tenke så hjernen knaker på jobb, rekke trening, ikke glemme 16456 avtaler den dagen, bedrive litt frekke aktiviteter fra tid til annen, puss puss så får du en suss og så er det natta.

Består tissetesten(jeg måtte jo sjekke, akkurat som jeg bare måtte sjekke grad av symmetri på kjønnsleppene når halve KG plutselig ville operere de mindre - enda en ting jeg aldri har tenkt på før) - ingen menn har hatt problemer med å komme(sleng ut et par skitne gloser, fortell hvor skapet står og gjør noe skikkelig promiskuøst - så er liksom den saken biff).

Må man drive å trø bananer inn i vaginaen&mose dem og nå for å kunne kvalifisere til å være et bra ligg? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ok....jeg har gått glipp av noe i sexundervisningen på skolen her....går hva da tilbake til normalt? Merker ikke noe spesielt inni der etterpå, jeg :sjenert:

Jeg må være den eneste kvinnen på hele KG som ikke sitter og kniper igjen vaginaen min daglig - jeg trodde lenge som anonymbruker her at dette var noe man gjerne startet med etter fødsel(inntil jeg så en tråd om det på KG, der tydeligvis alle gjør det).

Må man drive å trø bananer inn i vaginaen&mose dem og nå for å kunne kvalifisere til å være et bra ligg? :klo:

Med "å gå tilbare" tenker jeg på at det blir like trangt igjen etter sex. Det er vel ingen hemmelighet at damen blir litt udvidet for en kort periode etter sex. Det holder seg jo ikke like trangt utover i sexen som helt i begynnelsen. Det gjelder spesiellt om karen er godt utstyrt. Har jeg vært flink med knipeøvelsene tar det kortere tid før jeg er tilbake til "normalen". Jeg merker i hvertfall stor forskjell på hvor kraftig orgasmene mine er når jeg er flink å knipe og at det er lettere å bruke de musklene under sex. Men om det er sånn for alle vet jeg ikke ;)

Det med bananen er bare tull, ingen ville vel prøvd å mose en banan med musa, håper jeg i hvertfall :fnise: Tissetesten som du snakker om er mye lurere, selv om du ikke trenger å være superbra trent for å få det til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...