AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 Siden huden min er rød og fuktfattig så innbiller jeg meg at jeg kunne trengt et fuktserum. Og på grunn av dagkremen min som ikke gir mye fukt samt at mineralpudderet og er fuktfattig. Er det noen som kan anbefale et? Helst innen dermalogica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. januar 2012 #2 Del Skrevet 6. januar 2012 Dermalogica har jo Skin Hydrating Booster, men det er tyntflytende som vann, og jeg følte ikke den store effekten. Det beste fuktserumet jeg har prøvd, er Crème Fraîche Serum fra Nuxe. Dette er litt tykkere, og jeg føler at det tilfører masse fukt til huden. Det er heller ikke spesielt dyrt; jeg mener det lå rundt 300 kroner (275-325 kr, husker ikke helt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippi1979 Skrevet 6. januar 2012 #3 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg elsker Estee Lauder advached Night repair:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Del Skrevet 6. januar 2012 Nuxe har jeg ikke hørt om, men skal vurdere det :- ) Har du prøvd jeunesse serumet fra matis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 6. januar 2012 #5 Del Skrevet 6. januar 2012 Sverger til jojobaolje fra helsekosten...helt naturlig og fantastisk, ikke minst rimelig. En flaske 200 kr, varer 1 års tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Del Skrevet 6. januar 2012 Kanskje det hadde vært noe.. Men kan jojobaolje gi urenheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå