Gå til innhold

krem mot tørr hud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg har merka at de siste åra har huda blitt så tørr,og har fått mange smårynker,både i panna og rundt øya. Bruker biotherm,men syns ikke den gir nok fukt/fylde. Noen som kan anbefale meg en god krem som trekker godt inn? Da blir jeg veeeeldig glad:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dermalogica har en god ansiktskrem for tørr hud. synes green people sin ansiktskrem er god også, men kanskje mest for sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula

jeg har merka at de siste åra har huda blitt så tørr,og har fått mange smårynker,både i panna og rundt øya. Bruker biotherm,men syns ikke den gir nok fukt/fylde. Noen som kan anbefale meg en god krem som trekker godt inn? Da blir jeg veeeeldig glad:-)

da jeg slet mye med tørr hud brukte jeg A-krem, kjøpes på apoteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Nuture Me fra Ole Henriksen, jeg har tørr og sensitive hud. Brukte tidligere Intensive Moist fra Dermalogica, men synes Ole Henriksen sin gir mere fukt. Jeg er 35 forresten.

Men; dermalogica har et serum som er supert, legger det på ei lita stund før jeg tar på dagkrem. Kommer ikke på i farta hva det heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med A-creme. Den som er i brun glasskrukke er best. Det er den orginale A-cremen.

Har også god erfaring med A-Derma cream for tørr til veldig tørr hud.

Begge kan kjøpes på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Decleor sine ansiktsoljer og kremer er fantastiske for tørr hud.

Jeg reagerte voldsomt på Decleor sine produkter, flasset og skavet i hele ansiktet, selv om jeg brukte de produktene hudpleieren anbefalte. Men mulig det er fordi jeg i tillegg til tørr hud har sensitiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg liker veldig godt Kanebo sin Cellular performance-serie. De har en variant som heter super moist som gir ekstra mye fuktighet - det er en kombinasjon av en lotion og en emulsjon som man bruker etter hverandre. Stikk på et parfymeri som har serien og be om prøve, f.eks. større Esthetique-butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...