Gå til innhold

Leter etter fin treningsbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lett og lett, men finner ingen treningsbukse i den formen som jeg vil ha. Alt "nå til dags" er enten helt tettsittende treningstights, eller så er de ganske vide langs hele buksa. Jeg leter etter et par treningsbukser som er litt løsere ved rumpe og lår, men som er trang nederst (blir gradvis trangere fra kneene). Litt mer "gulrot"form, eller "tapered", hvis det sier dere noe. Kanskje litt sånn som disse: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/bukser-shorts/minkpink-781/shamwow-pants-781006-14/ , bare i treningsbuksestoff. Noen som skjønner hva jeg mener, og har et godt forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lett og lett, men finner ingen treningsbukse i den formen som jeg vil ha. Alt "nå til dags" er enten helt tettsittende treningstights, eller så er de ganske vide langs hele buksa. Jeg leter etter et par treningsbukser som er litt løsere ved rumpe og lår, men som er trang nederst (blir gradvis trangere fra kneene). Litt mer "gulrot"form, eller "tapered", hvis det sier dere noe. Kanskje litt sånn som disse: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/bukser-shorts/minkpink-781/shamwow-pants-781006-14/ , bare i treningsbuksestoff. Noen som skjønner hva jeg mener, og har et godt forslag? :)

LIgner jo litt på haremsbukse, du kan prøve å søke på det? Vet at H&M har hatt noe lignende, vet ikke om de har det nå da.

Skrevet

Jo, kanskje.. men vil liksom ikke ha den SÅ løs/hengende som ei haremsbukse, og i tillegg vil jeg at det skal være i "treningsstoff", og ikke bare bomull. Hehe, jeg er vanskelig, jeg vet. Synes bare det er litt rart at det ikke lages noen treningsbukser i sånn form, det er jo bare helt tettsittende eller veldig vide. Merkelig :P

Gjest Kvikklunsj
Skrevet

Sett på joggebukser som er beregne til fotball?

Skrevet

Kjøp en av merket GASP,boleheaven baby!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...