Gå til innhold

wholesale-dress.net

Micolina

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med skostørrelsene fra wholesale-dress.net eller generelt Asia?

Jeg har kjøpt klær derifra før og vært fornøyd. Tenker jeg skal prøve meg på sko nå..

Har kjøpt sko fra Asia før, og opplevde da at noen av skoene var for små og noen for store, i forhold til min europeiske skostørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest shirelle

Hvordan er klesstørrelsene?

De har noen fine klær der. Sikkert crappy kvalitet da, er jo så billig?

synd at frakten er så dyr og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesstørrelsen er på rundt S/M, som oftest S. Men hvis du ser at klærne er stretchy på bilde, eventuelt vide, så vil de passe.

Bukser, strømpebukser og skjørt er det værre med. De er jo asiatere, og har så og si ikke hofter eller rumpe. Jeg bruker hvertfall M/36/38 ved hoftene, så strømpebuksene deres sitter ikke godt på meg.

Kvaliteten er faktisk ganske bra, og helt ok, varierer. Bare pass på at det står f.eks "cotton" istedenfor "poly cotton". Noe av det kan være dårlig sydd, men ikke opplevd det fra denne siden (kun asiatiske klær fra eBay).

Kjøpte sko derifra. Vanligvis bruker jeg 37-38, så kjøpte 38, men de var for små -.-... Så da vet dere det!

Fikk også feilsendt et par sko jeg kjøpte, kosta 24$ og de tilbød seg å gi tilbake 4$. Ikke faen om jeg skal ha så lite igjen når jeg har betalt for dyr frakt! Så venter nå i spenning og ser på om de sender meg skoene.

Jeg handla for godt over 200kr og betalte ikke toll. De skriver en annen verdi på pakken, samt sender det som "sample" (gjerne send mail og be om det). Også sendte de via DHL, der det ofte går fort gjennom tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går etter kg tror jeg på frakten. Jeg handla for ca 515kr og frakten kom på 415kr. Jeg er ikke helt sikker på hvor grensen går når frakten blir dyrere. Sist gang handla jeg for nærmere 200kr og betalte 150kr i frakt.

Men man får mye for pengene. Tenk, jeg brukte 930kr og fikk da:

3 par sko

2 gensere

2 bh'er

2 kjeder

2 øredobber

2 par gode votter

1 nattkjole

Kvaliteten på skoene var ikke det beste (men nå mottok jeg bare de billigste skoene til 10$), men tror nok man må ut med noen hundrelapper for lignenes her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Micolina, har du prøvd den nest billigste frakten?( Tar det så mye som 50 dager?)

Endret av shirelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva bruker dere veed frakt? DHL?

ulempen med DHL er jo at de levere hjemme uten å si ifra,og når jeg jobber fra 9-20.00 så er det vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Jeg lurer og på om jeg skal velge UPS eller DHL. For prisen er den samme, og frakttiden er ca lik. Men hvem av dem er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte DHL. Har dårlig erfaring med UPS.

UPS ringer alltid og spør hvor jeg er i løpet av dagen, men de kommer aldri når jeg sier at jeg er på steder. Flere ganger har de kommet til steder jeg sa jeg skulle f.eks reise fra kl. 15, så er de der 15.10 men da har jo jeg allerede tatt bussen.

Så prøver de noen dager å levere pakka, og til slutt driter de i det, så blir den liggenes en uke, før noen finner pakka og ringer meg igjen for å prøve å levere den.

DHL har jeg opplevd hver gang at de har levert pakka til meg på døra samme dagen som de mottar pakka. Jeg har ringt og spurt når de kan levere pakka, og fortalt hvor jeg er da. Her i Oslo slutter de å levere pakker kl. 21, så du rekker det. Dessuten er det også mulig å be dem levere pakka på nærmeste postkontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, og jeg har ikke prøvd den "50dagers" shippingen. Men hvis det ikke er så viktig å få klærne den nærmeste måneden, så funker det jo!

Har fått tilsendt pakker fra eBay/Asia som skulle ta 7 - 60dager og det tok bare 7 - 10dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Som tidligere nevnt sendte nettbutikken meg feil sko, som jeg hadde betalt $24 + frakt.

De er villig til å gi meg tilbake $5 eller halv pris hvis jeg kjøper skoene igjen.

Krangla skikkelig med de lenge nå, og de gir seg ikke.

Derfor, anbefaler jeg ikke å kjøpe fra wholesale-dress.net. Det er kjipt å risikere å få feilsendte varer. Kan jo hende at dette var engangtilfelle, men en kompis av meg fikk også feilsendt vare engang. Da fikk han $5 i kompensasjon. Så av 3 bestiller derifra, har 2 resultert i feilsendte varer.

Endret av Micolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...