Gå til innhold

Å slippe en fjert når dere nettopp er blitt kjent

Gjest nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig

Hei,

lurer på hvor mye det har å si for dere og den seksuelle spenningen det er mellom dere om du eller han uheldigvis slapp ut en liten fjert.

Jeg har kjent en som jeg nå holde på med og har vært kjent i ca 1 måned, han begynner tydeligvis nå å føle seg trygg på å slippe fri gasser i nærheten av meg, dette er jeg ikke helt komfortabel med enda og lurer på hva deres synspunkter på dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å slippe ut en fjert er 100% naturlig. om noe naturlig blir et problem ja da har jeg ikke mye håp for alt annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikkje er komfortabel med det så bør han klare å ta litt hensyn. Snakk med han. Hadde nok ikkje syns det var så stas heilt i begynnelsen eg heller, men det blir liksom meir greit med tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit med folk jeg kjenner godt engang hvis de gjør det med vilje. Men at det kommer en fjert ved et uhell, det er helt naturlig, og det bryr jeg meg ikke om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å slippe ut en fjert er 100% naturlig. om noe naturlig blir et problem ja da har jeg ikke mye håp for alt annet.

Jaaada helt naturlig, men så handler det litt om folkeskikk. Det er ikke alle som liker å sette seg på utedo pga lukten liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaada helt naturlig, men så handler det litt om folkeskikk. Det er ikke alle som liker å sette seg på utedo pga lukten liksom.

Ofte lukter det nesten ikke en gang og om det lukter så forsvinner det så fort som det kom. folk vil gjerne tro at det stinker lenge, men prøv å lat som du slipper en fis og du skal se godt voksne personer holde seg for nesa og si det stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok den seksuelle gradestokken min hadde nærmet seg

frysepunktet ja...

Menn forstår vel at det er vanlig for kvinner å prompe om natten, når de sover??! Da kommer det ufrivillig mye luft ut, og det er klart at det bråker fælt...

Det er jo bare uhell. Om dagen skjer det jo ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...