AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Vi har et slitt, stygt bestikk og har tenkt til å spandere på oss et nytt. Det skal være et hverdagsbestikk. Pris er ikke såå nøye. Vi foretrekker at det ikke er trehåndtak/plastikkhåndtak. Vi liker den rene linjer. Har du noen tips til et fint bestikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Da ville jeg sett etter Hardangerbestikk. Det er stålbestikk som finnes i mange ulike varianter, og som er enkelt å supplere med nye deler. Seriene Tuva, Tina, Zara, Hedda og Ida har ganske rene linjer. Norstaal har flere klassiske stålbestikk. Jeg skulle gjerne hatt Maya selv. Chaco og Aztec er muligens renere og enklere, og verdt en kikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg liker Rosendahl Grand Cru godt. De har også to andre varianter. Det beste er at knivene er ordentlig skarpe, aldri noe problem å skjære litt seigt kjøtt eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Del Skrevet 9. september 2011 http://www.nettpris.eu/storefront.php?c1=27&c2=27&gclid=CIL4oMWrkasCFcXwzAod_Vbi9g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #5 Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk for svar! Her var det masse jeg skal titte nærmere på. Hardanger hadde jo masse lekkert, Stelton også. Og Rosendahl har jeg ikke tenkt på at hadde bestikk en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 10. september 2011 #6 Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk for svar! Her var det masse jeg skal titte nærmere på. Hardanger hadde jo masse lekkert, Stelton også. Og Rosendahl har jeg ikke tenkt på at hadde bestikk en gang. Rosendahl er ikke så lett å få tak i butikker, i hvert fall ikke her jeg bor, men jeg vet at Tilbords på Sandvika Storsenter har det. Ellers er det lett å få kjøpt på nett, og kanskje billigere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #7 Del Skrevet 24. september 2011 Takk for svar! Valget falt på Maya 2000 fra Stelton. Har ikke tatt det i bruk ennå, men jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå