AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1 Del Skrevet 17. august 2011 Hei og hopp! jeg har nettopp bestilt min første iPad, og venter spent på å få den. Ser for meg at jeg har lyst til å laste ned/kjøpe noen filmer til den. Er det fremdeles slik at man ikke får lastet ned film/TV-serier gjennom norske iTunes? Eller er det bedre utvalg på den amerikanske iTunes, og derfor er det mange som skaffer seg den? Har prøvd jeg også, uten hell (noe med betalingsalternativ som skurret, og så ble jeg kastet ut). Hvis amerikansk iTunes er eneste måte, skal jeg gjøre noen nye forsøk. Dere som har ipad og ser film/serier på den, hvordan gjør dere det? Overfører dere fra en annen pc, eller er det lett å laste ned direkte fra nett/itunes (norsk/amerikansik?) og ned på ipaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. august 2011 #2 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg kan ingenting om epleprodukter, men jeg tror Voddler er åpnet for iPad om det kunne være av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå