AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har virkelig lagt min elsk på mager kesam med vanilje Kan spise en boks for dagen, men nå lurer jeg på om det kan bli for mye? MÅ ha litt hver dag, som oftest en halv boks til frokosten i tillegg til knekkebrød, og resten til kvelds, eller en hel boks til frokost. Har axa 4-korns blanding oppi. Er det dumt å spise så mye av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. august 2011 #2 Del Skrevet 12. august 2011 Det er innmari godt, rett og slett, og kan ikke se at det er noe galt med å spise det i bøtter og spann (bokstavelig talt ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 12. august 2011 #3 Del Skrevet 12. august 2011 Det er ikke dumt å spise vaniljekesam, men det blir litt vanskelig å vite om du spiser for mye når vi ikke vet hva annet du spiser om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 12. august 2011 #4 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har dilla på den originale vaniljekesamen, og det er virkelig utrolig godt! Jordbær med vaniljekesam er jo rett og slett fantastisk. Om du spiser for mye er vanskelig å svare på. Du får se på næringsinnholdet i boksen opp mot hva du spiser resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå