Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Er det noen som har prøvt Guinot sin hudpleie. Jeg har vell det som heter normal hud/litt fet i T-sonen. Jeg tenker først og fremst på Dagkrem,Nattkrem,Øyekrem. Er netopp blitt.. så jeg er begynnt å tenke på Antirynkekremer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Har prøvd noen kremer, ansiktsolje, peeling og maske fra Guinot, men var ikke så veldig fornøyd med produktene. Virker greit nok(men andre ting fungerer bedre), og produktene luktet for mye. Jeg foretrekker Dermalogica og Decleor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 10. november 2003 #3 Del Skrevet 10. november 2003 Har brukt en dagkrem som her Longlasting moisturizing cream eller noe slikt, den var veldig god, men luktet litt for sterkt til at jeg ville kjøpe den en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg veksler mellom å bruke Guinot og Guerlain produkter. Er spesielt fornøyd med en rensekremen fra Guinot som heter Hydra Tendre. Stikk innom en hudpleie-salong så vil de kunne fortelle hva som er best for din hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå