AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hei! Jeg tenker på å vokse bikinilinjen før sommeren. Men jeg har mange spørsmål om dette! Jeg skal gjøre det hjemme, ikke på tale om at jeg drar på en salong for å få det gjort. Uff, så flaut... Hvordan erfaring har dere med dette? Gjør det vondt? Og hvilket merke burde man bruke? Takk for på forhånd!
Lista Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Gjort det flere ganger selv. Synes ikke det er noe vondt. Bruker varmvoks fra Veet
Milla00 Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Nå er det kun få dager siden jeg dro til salong for å få vokset bikinilinja, ikke flaut i det hele tatt. De har jo gjort dette mange ganger før:) Å ja, det gjør vondt;) Men det er fort overstått, å om man er flink til å "stremme" til huden mens man river så gjør det litt mindre smertefult:) Lykke til! Endret 24. mai 2011 av Milla00
PecanPie Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Jeg tar brasiliansk voks i salong, det er ikke flaut i det hele tatt. Hun jeg går til er for det første profesjonell, og hun er veldig søt og flink. Det var litt rart å vise seg fram første gangen, men nå tenker jeg knapt over det. Varm voks er nok det beste. Vil tro det er best å "øve seg" på leggen e.l. så du får litt kontroll på hvor mye voks du trenger. Når man skal vokse seg i salong første gang skal håret ha lengden det får ca 2 uker etter sist barbering, og jeg vil tro det er en grei tommelfingerregel når du vokser hjemme også. Når håret er ca 0,5 cm langt har det en fin lengde for å gjenta behandlingen, etter 3-5 uker. De første gangene gjør det nokså vondt, etter noen ganger løsner hårsekkene lettere og det går raskere og er mindre smertefullt. Du har lavest smerteterskel noen dager før mensen.
Hannepanne123 Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Hei, jeg var i akkuratt samme situasjon i fjor, men endelig bestemte jeg meg for å gå å bli vokset i salong. Det var mye mindre vondt enn det jeg hadde trodd, og de var veldig hyggelige på salongen. Det var selvfølgelig litt flaut til å begynne med, men i ettertid er jeg veldig glad for å ha gjort det, og skal gjøre det igjen før sommeren i år. Jeg har også prøvd å vokse meg selv hjemme, men det ble bare mislykket, og det svei noe helt jævlig. Så ta en sjanse å gå til salong! Det går bra, stol på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå