Gjest Nuppa_ Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Har krøller, og naturlig tørt hår. Bruker i tillegg rettetang. Har til nå bare prøvd joico split end mender, og er på leting etter noe nytt. Noen tips til å få mykt fint hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. mai 2011 #2 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg har ganske likens hår som deg, pluss at mitt blir krusete og fort slitt i tuppene. Jeg bruker Define Smooth and Shine: http://www.define.no/?product=define-shine-smooth-serum-2 Billig alternativ og funker greit. Men bruker man for mye kan det se litt fett ut. Men synes den er ok, men fins sikkert bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 23. mai 2011 #3 Del Skrevet 23. mai 2011 Dytter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ballong Skrevet 26. mai 2011 #4 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Tenker du leave in kur, eller styling? Sebastian Whipped Creme er fin om du vil klemme fram krøllene, den gir lett styling og mye fuktighet, krøllene blir naturlige og myke. Redken satin wear er en varmebeskyttende krem som du har i håret før du føner på det, så kan du bruke rettetang etterpå. Håret blir mykt og lukter godt! Redken fabricate er fin å rette på om du skal rette tørt hår. Redken anti snap er bra uansett, den nye versjonen har tilogmed varmebeskyttende i seg! Ville holdt meg unna billigprodukter, det blir fort seendes fett ut og er ikke så bra for håret. Kan også være vanskelige å vaske ut. Endret 26. mai 2011 av ballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 28. mai 2011 #5 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg tenkte egentlig bare på en leave in kur til å ta i etter hårvask Men takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg bruker en med magnolia olje, en økologisk en kjempebra.. merket heter orgnx, vet ikke om selges i norge da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå