AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Del Skrevet 18. mai 2011 Er litt usikker på hvor mye jeg skal pakke av hva. 15 truser Et antrekk pr dag? Hvordan pleier du å gjøre det? Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mia- Skrevet 18. mai 2011 #2 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan godt komme med forslag, men må vite hvor du skal. Er det syden? Fjellet? Biltur? Fly? Kilobegrensning på fly vet du. Er eldste barnet "tørt"? Ingen uhell? Leker mye på bakken? Minsebarnet: Gulping? Mye som må kartlegges før jeg kan komme med forslag til pakking. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Del Skrevet 18. mai 2011 Har formulert meg litt teit ser jeg. 7 år og 1 år! Skal til Tyskland. Besøke forskjellige byer, stranden et par dager, badeland, dyreparker, shopping osv. Og vi skal kjøre tur-retur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 19. mai 2011 #4 Del Skrevet 19. mai 2011 Slenger meg på denne da jeg også trenger litt tips fra erfarne mødre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå