Fotojente Skrevet 4. mai 2011 #1 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg innser etter flere år at jeg må bytte ut min elskede H&M dipliner med en annen. Dette er det eneste produktet H&M's egen kolleksjon jeg liker (og har prøvd riktig nok...), problemet er at jeg liker å ha eyelineren ganske tykk (litt 60'talls stil) og da smitter den i globalen. Har noen av dere en dere liker? Foretrekker harde koster da jeg har mer kontroll på hvordan resultatet blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smiiiley Skrevet 4. mai 2011 #2 Del Skrevet 4. mai 2011 Har du prøvd Mac sin fluidline? Dette er en liner "på boks" der du må ha egen pensel utenom. Mac sin linerpensel er kanongod. Elsker den eyelineren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotojente Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mai 2011 Nice, skal stikke å prøve den i morgen! Flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 4. mai 2011 #4 Del Skrevet 4. mai 2011 Lancome ArtLiner eller L´Oreal Lineur Intense ( de er nesten like, bare prisforskjell) er veldig gode å påføre med, de har en god tupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ondebanan Skrevet 5. mai 2011 #5 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg liker Isadora sin dipliner, spesielt den vannfaste. Et tips for å ikke smitte i globalen er forresten å bruke øyeskyggeprimer, selv om du evt. ikke bruker øyeskygge. Da skal ikke eyelineren smitte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mai 2011 #6 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg elsker diplineren fra H&M - den beste jeg har prøvd! Bruker alltid primer på øyelokkene, og den smitter aldri av, selv med tykk strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotojente Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mai 2011 jeg bruker også primer, men uten hell :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 5. mai 2011 #8 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg er veldig glad i Bodyshops dipliner, den svir heller ikke om jeg får den i øyet! Gir også en nøyaktig og fin linje som det er lett å variere tykkelsen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå