AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Del Skrevet 29. april 2011 I løpet av april åpner Kondomeriet en splitter ny butikk på Sørlandssenteret i Kristiansand. April er snart en saga blott, og jeg lurer på om noen vet når Kondomeriet har tenkt å åpne, eller om de allerede har åpnet og bare har glemt å oppdatere linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. mai 2011 #2 Del Skrevet 3. mai 2011 Tråden ryddet. For å opprette firmabruker, ta kontakt med Hilde. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Del Skrevet 8. mai 2011 Tråden ryddet. For å opprette firmabruker, ta kontakt med Hilde. Bond, mod Hæ? Jeg har da ikke noe ønske om å oppdrette firmabruker; jeg jobber ikke for kondomeriet! Spørsmålet mitt var om noen visste når de åpnet, eller om de allerede har åpnet. Potensielle kunder skal vel ikke være nødt til å opprette firmabruker heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #4 Del Skrevet 8. mai 2011 Tråden ryddet. For å opprette firmabruker, ta kontakt med Hilde. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pepsimaxpower Skrevet 8. mai 2011 #5 Del Skrevet 8. mai 2011 Hæ? Jeg har da ikke noe ønske om å oppdrette firmabruker; jeg jobber ikke for kondomeriet! Spørsmålet mitt var om noen visste når de åpnet, eller om de allerede har åpnet. Potensielle kunder skal vel ikke være nødt til å opprette firmabruker heller. De åpner i løpet av mai og søker medarbeiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå