Gå til innhold

Dekoder fra Canal Digital

Lizz84

Anbefalte innlegg

Jeg synes det bare er tull med den "opptager-boksen" vi har fra Canal Digital. Har allerede byttet tre ganger og ringt kundeservice utallige ganger. Flere som sliter? I kveld er det tv3 og de andre Viasat kanalene som bare skurrer, hakker og flerrer... Det dumme er at blokka vi bor i kun tilbyr Canal Digital så vi kan ikke bytte leverandør heller... Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rett og slett verdens verste dritt tuner du har skaffet deg!!! Finnes egen facebook side for den, så dårlig er den.

Canaldigital har innsett at de har et drittprodukt, så du kan kreve pengene igjen og kjøpet hevet dersom canal didgital har byttet møkkatuneren mer enn 3 ganger for deg. I tillegg får du en hd tuner ( uten opptaksmulighet vel og merke) gratis tilsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hadde den i 2 år. Hadde gratis TV og internett 90% av de to årene pga så utrolig mye problemer, at vi nektet å betale.

Noe mer dritt enn CD skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på en ny nå, etter at den jeg har har sluttet å ta opp saker og ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier er denne dekoderen fra Canal Digital ikke noe særlig, og det har vært mange og lange artikler om den på blant annet Dinside. Canal Digital har mange ganger lovt at NÅ skal alt ordne seg gjennom programvareoppdateringer, men den blir liksom aldri helt stabil.

Vi er relativt heldige med vår så langt. Den låser seg bare av og til i menyen der man ser lista over opptak. Tror alle som har denne boksen plages med den i større eller mindre grad.

Canal Digital er nok klar over at den er dårlig, og nå skal de visstnok snart tilby nye PVR-dekodere:

http://www.dinside.no/862462/canal-digitals-2011-nyheter

La oss håpe at dinside sitt håp om innbytte av gamle dekodere blir virkelighet.. :)

Vennlig hilsen Vargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...