Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt L'oreal's Nutrilift bodylotion for tørr hud, og skrubben fra samme merke i flere år, og den bodylotionen er den eneste som har gitt meg nok fukt som VARER. Nå er jeg blitt oppmerksom på at den inneholder parabener OG at L'oreal mest sannsynlig tester på dyr, så jeg vil definitivt gå over på noe annet. MEN: Finnes det en bodylotion som IKKE tester på dyr, IKKE inneholder parabener, som gir RIKELIG med fuktighet som varer, og som IKKE koster skjorta??:) Vet du om en så skrik ut!!:) Jeg trenger det SNAREST! Det samme gjelder forøvrig skrubben...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kravstort i det hele tatt, ta en titt på naturlige produkter. Om du må ha fra butikken så finnes Dead Sea Spa Magik endel plasser. Helsekost?

http://www.feelunique.com/p/Dead-Sea-Spa-Magik-Silky-Smooth-Body-Lotion-350ml

Jeg mener på de skal ha en saltskrubb også men det er noe du kan lage selv også. Bare bland sammen olje og salt eller sukker.

Hos Vita kan du finne Green People sine produkter som også er trygge.

http://www.feelunique.com/body/body-organic?s=&bf=496

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Dead Sea Spa Magik er fantastisk, og gjør underverker for min hud iallefall. Både skrubben, dusjsåpen og fuktighetskremen.

De selger den på blant annet Vita :)

Endret av Raindrops
AnonymBruker
Skrevet

Om man skal nå være i det etiske hjørnet, så er det verdt å tenke på at Dead Sea Magik er et israelsk merke. På grunn av de lite hyggelige tingene de gjør mot naboene sine, er boikott av israelske merkevarer noe å tenke på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man skal nå være i det etiske hjørnet, så er det verdt å tenke på at Dead Sea Magik er et israelsk merke. På grunn av de lite hyggelige tingene de gjør mot naboene sine, er boikott av israelske merkevarer noe å tenke på.

Er vel for søren ikke kosmetikkindustrien sin feil det.

• Liker 1
Skrevet

Er vel for søren ikke kosmetikkindustrien sin feil det.

Er sånn boikott fungerer. Jeg holder meg unna alt som er fra/ laget i Israel. Kan ikke bare la være å kjøpe våpen og murer fordi det er sentrale ting i konflikten :)

Skrevet (endret)

iherb.com har jo et meget bra utvalg av både lotions, body butter og oljer som ikke tester på dyr, er uten parabener, parfyme og kunstige greier! Shea butter og mandelolje har blitt favoritter her i huset. Det beste av alt er jo at det er veldig billige produkter og billig shipping. win win :)

Endret av Funkyraw
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...