Miss Marple Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har akkurat byttet P-pille merke, så nå i overgangsfasen bruker vi bare kondom. Har tidligere brukt RFSU-kondomen (de vanelige), og disse var bra. Men her en dag skulle jeg kjøpe noen kondomer på apoteket og der hadde de ikke de vanelig, kun durex. Ja,ja tenkte jeg, så enorm stor forskjell kan det da ikke være, men jo det var det! Disse kondomene var bare helt fryktelige, særlig for mannen min sin del. Vi likte dem i allefall ikke! Andre som har prøvd dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva slags Durex-konsomer kjøpte du da? De vanlige, eller de uten latex for folk med latex-allergi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 De hadde utrolig dårlig utvalg på det apoteket jeg handlet, men når jeg ser nå så er det dem uten latex. Konsistensen er helt fryktelig, men nå skjønner jeg jo hvorfor! Så det finnes faktisk "vanlige" kondomer også fra Durex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monica H Skrevet 27. oktober 2003 #4 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har prøvd noen som var svart og lilla innpakning på ettersom jeg husker...Det ble brukt en og resten kastet, forbanna plastposer, helt for jævlige! Bruk Easy, Profil, og de. Ingen vitsi å bytte bort de som funker, men skjønner jo at du skulle handle og spare tid. Bedre XXX neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. oktober 2003 #5 Del Skrevet 27. oktober 2003 De hadde utrolig dårlig utvalg på det apoteket jeg handlet' date=' men når jeg ser nå så er det dem uten latex. Konsistensen er helt fryktelig, men nå skjønner jeg jo hvorfor! Så det finnes faktisk "vanlige" kondomer også fra Durex?[/quote'] Jada, det finnes "vanlige" kondomer fra Durex også. Samme som RFSU sine. De uten latex er jo også svindyre - 120,- for seks stykker eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 http://durex.com/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå