Gå til innhold

Har bestilt fra Feel unique.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bestillte en pakke fra Feelunicue den 5.januar.. fikk mail om at den var sendt etter ett par dager. Hvor lang tid tar det egentlig? 10 dager uten fuktighetskrem nå. er kriiiiiiise.. Har jeg blitt lurt, eller er de bare sykt trege?

Er ikke vant med nettshopping, kjøper det meste i butikk, så jeg ble ikke veeeeldig overbevist om at og kjøpe på nett er bedre..

Hvor lang tid pleier dette og ta?

Skrevet

Jeg bestilte den 2 januar og fikk pakken den 18. Den hadde da gått igjennom tollen, så det tok lengre tid.

Skrevet

feelunique bruker jeg hele tiden :) regner omtrent 2 uker leveringstid jeg, så din pakke er vel rett rundt hjørnet :))

Skrevet

Jeg bestilte den 2 januar og fikk pakken den 18. Den hadde da gått igjennom tollen, så det tok lengre tid.

Ååee.. Vil ha den nåååå :P

Når fikk du mail om at den var sendt ut? var det den andre, eller bestillte du den da?

Skrevet

feelunique bruker jeg hele tiden :) regner omtrent 2 uker leveringstid jeg, så din pakke er vel rett rundt hjørnet :))

Håper du har rett ;)

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1295538945' post='8797783]

Hei! Jeg bestillte en pakke fra Feelunicue den 5.januar.. fikk mail om at den var sendt etter ett par dager. Hvor lang tid tar det egentlig? 10 dager uten fuktighetskrem nå. er kriiiiiiise.. Har jeg blitt lurt, eller er de bare sykt trege?

Er ikke vant med nettshopping, kjøper det meste i butikk, så jeg ble ikke veeeeldig overbevist om at og kjøpe på nett er bedre..

Hvor lang tid pleier dette og ta?

• Liker 1
Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1295538945' post='8797783]

10 dager uten fuktighetskrem nå. er kriiiiiiise..

• Liker 1
Skrevet

Problemet er jo at dama ikke har noe å smøre seg med... :skratte:

Huff.. Det er sant! :( Håper du får pakken din veldig snart, TS :)

Skrevet

Tålmodighet er en dyd-særlig når man handler på nettet :)

Jeg regner også at det er ca 2 ukers leveringstid fra feelunique til jeg får den i postkassa. Men denne gangen gikk det fort,ca 1 uke:-)

Skrevet

Bestilte 28 des, og pakken ble sendt 4 januar. Pakken kom i går :enig: Så mellom 14-20 dager må du regne med at det tar ja. Selv om det var i julestria, så tok det nesten like lang tid som sist jeg bestilte :)

Så smør deg med tolmodighet!

Skrevet

Har på følelsen at det tar litt lenger tid en normalt om dagen...

Det står at varen blir sendt påfølgende arbeidsdag etter man bestiller også sier de det tar 5-7 arbeidsdager å sende til norge. Selvsagt tar det lenger tid når det blir stoppet i toll.

Jeg bestilte noen varer den 7/1-11 som fikk status som sendt 12/1-11

De har ikke kommet enda. Har verdi over 200,- så de blir nok stoppet i tollen.

Jeg bestilte også en vare 14/1-11 som gikk status som sendt 17/1-11

Denne har verdi under 200,- så den blir sikkert ikke stoppet. Men ikke kommet enda denne heller.

Det som irriterer meg mest er at det har tatt så lang tid mellom man bestiller og til varen blir sendt. Det at det tar tid med sendingen forventer man. Men de har nok sikkert mye å gjøre siden det tar så tid å få sendt ut varene.

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1295542119' post='8797988]

Ååee.. Vil ha den nåååå :P

Når fikk du mail om at den var sendt ut? var det den andre, eller bestillte du den da?

Skrevet

Det tok litt ovr en uke før jeg fikk pakkene mine (4 stk.), så dere som har ventet lenge har nok bare hatt uflaks, eller så har de blitt stoppet i tollen.

Skrevet

TS her!

Ja, TTT kan man si ;) Bestillte min pakke 5 jan, status sendt 10 jan... Kansje jeg bare er utålmodig... Men vil ha den nååååååååå :)

Men er sikkert toll stopp. pakken kosta over 200 så.. Bah, stress altså :P

Skrevet

TS her!

Ja, TTT kan man si ;) Bestillte min pakke 5 jan, status sendt 10 jan... Kansje jeg bare er utålmodig... Men vil ha den nååååååååå :)

Men er sikkert toll stopp. pakken kosta over 200 så.. Bah, stress altså :P

Og hvorfor den ble anonym fatter jeg ikke... Men ja :)

Annonse
Skrevet

Da er den nok stoppet i tollen. Jeg har aldri opplevd lang ventetid på feelunique, men nå har jeg alltid bestilt under tollgrensen.

Skrevet

Jeg bestilte shampo og balsam 29 november. Balsamen kom 23 desember, mens shampoen fortsatt ikke har kommet :( Begge kostet under 200. Jeg har vært i kontakt med dem flere ganger, men de ber meg fortsatt om å vente litt til. Bestilte også en lipbalm den 29 desember, som kom ca 10 januar.

Skrevet

Jeg bestilte shampo og balsam 29 november. Balsamen kom 23 desember, mens shampoen fortsatt ikke har kommet :( Begge kostet under 200. Jeg har vært i kontakt med dem flere ganger, men de ber meg fortsatt om å vente litt til. Bestilte også en lipbalm den 29 desember, som kom ca 10 januar.

Ah, så irriterende! Jeg kan ikke vente 2 mnd på den dagkremen.. Da må jeg kjøpe en i butikk, og da er vel hele poenget borte.. Skjønner ikke at det skal ta SÅ lang tid?!?! Argh. Og når du har kontaktet de, hvor lenge skal du vente liksom? hmm..

Skrevet

Hvis pakken er sendt, er det strengt tatt posten som er treg, ikke feelunique

• Liker 1
Skrevet

Hvis pakken er sendt, er det strengt tatt posten som er treg, ikke feelunique

Jepp,du kan jo ringe posten og sjekke om den har blitt registrert. Det gjorde jeg og det viste seg at pakken lå hos tollvesenet og skulle til å bli retunert til feelunique...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...