Gjest norah Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 har fått test på decleor angelique, altså for veldig tørr hud. funker foreløpig veldig bra, og jeg har lyst til å fortsette. jeg har brukt den i ca 4 dager nå, og tuben på 2,5 ml er stort sett tom - så da går det vel ikke mange dagene før jeg har brukt opp en 15 ml krukke?..... ifølge min dårlige beregningsmetode vil jeg jo bruke ca 2,5 ml pr 5 dag, altså bruke opp 15 ml på ca en måned :/ drøyt dyrt da..... noen andre her med erfaringer? har søkt litt på de som mener den er kjempedrøy, men de har gjerne fet hud = kanskje mindre behov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg brukte lang tid på min 15 ml krukke med balm fra Decleor, husker ikke nøyaktig tid da, men var mye lengre enn en mnd. Er jo ikke dyrt om du kjøper den på nett, og jeg er ihvertfall så fornøyd at prisen blir verdt det. Er jo ikke rare mengden som skal påføres heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
88888 Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg bruker min essential balm bare på områder der huden er dum. Om jeg skulle ha brukt den som nattkrem ville den ha blitt borte på 2 uker ser jeg for meg. Hvordan får du den til å være lenge? Varmer du den opp i hendene til den nesten blir helt flytende? Jeg synes den er vanskelig å smøre utover, og dermed blir den fort brukt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg smører hendene først med mandelolje og lar det synke inn slik at balmen ikke blir sugd opp av hendene. Så tar jeg litt balm og masserer mellom fingrene før jeg stryker den i ansiktet, og konsentrerer der jeg trenger det mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg følger "anvisningen" og tar litt produkt i hendene, varmer produktet og smører ansiktet. Jeg bruker ylang ylang balmen, da jeg har fet hud, og synes ikke det skal mye produkt til i det hele tatt for å få dekket hele ansiktet og få god effekt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har mine lenge. Nå varierer jeg riktignok med andre produkter, så de blir ikke brukt hver dag, men selv i perioder hvor jeg har brukt dem hver dag har jeg krukkene i lang tid. Skal jo ikke bruke så mye uansett, jeg bruker kanskje tilsvarende en litt stor ert til hele ansiktet, varmer det i hendene før bruk, og det holder massevis! Vil anbefale deg å kjøpe på nett, mye billigere, og du kan kjøpe både 15 og 30 ml på vanlige nettbutikker (Cheapsmells, feelunique osv), og salongstørrelser på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ondebanan Skrevet 22. desember 2010 #7 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg kan også se for meg at den tuben får du ikke alt produktet ut av? Klipp den opp, så er det nok mer produkt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå