AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei : ) Jeg er 16 år og mamma maser om hva jeg ønsker meg til jul av dem. Jeg har ingen anelse, er det noen som har noen tips til hva jeg kan ønske meg for mellom 1000 og 2000 kr? HAr allerede data, mobil og kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Del Skrevet 17. desember 2010 Ski? Skøyter? Treningsklær? Bøker? Hudpleie/sminke? Klær? Sko? Ørepynt? Andre smykker? Abonnement på blader? Koffert? Veske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nette Skrevet 17. desember 2010 #3 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg er 16,og kan si litt om hva jeg ønsker meg! :D GHD rettetang, sex and the city collection box,hårprodukter fra Bedhead,Redken,Sminke osv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva med gavekort på et kjøpesenter der du bor? de er jo gyldige i to (?) år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. desember 2010 #5 Del Skrevet 18. desember 2010 BSU-konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 18. desember 2010 #6 Del Skrevet 18. desember 2010 BSU-konto Ser ikke helt poenget med en slik konto,før man tjener penger og får skattefradraget også. Da kan en like godt åpne en vanlig sparekonto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. desember 2010 #7 Del Skrevet 18. desember 2010 Ser ikke helt poenget med en slik konto,før man tjener penger og får skattefradraget også. Da kan en like godt åpne en vanlig sparekonto. Det er mange 16-åringer som har jobb og tjener penger. Poenget mitt er vel egentlig at penger låst på konto når man ikke aner hva man ønsker seg, er bedre enn at det blir brukt 2.000 kr på "ingenting" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 18. desember 2010 #8 Del Skrevet 18. desember 2010 turstøvler, sovepose, abonoment på treningssenter, klær, sko, smykker, parfyme, SPA-opphold, PT-timer (hvis du allerede trener på et senter), sminke, tr. grunnkurs (hvis du ikke allerede har det), time hos hudpleier (utrolig deilig).. Det jeg kommer på i forbifarten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. desember 2010 #9 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er 17, å har heller ingen spesielle ønsker. Men setter alikevel stor pris på - Klær - Sjokolade ( blir masse sjokolade for 2000 kr da, høhø) - Sminke( kjekt, sånt må jo kjøpes før eller siden uansett å jeg hvertfall hater å kjøpe sminke) - Ansiktsmasker / kremer osv - hårkurer, shampo... - Penger / gavekort - Frisørtime - Sko - Krølltang Ja...var det jeg kom på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 19. desember 2010 #10 Del Skrevet 19. desember 2010 Hva med en fin klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 19. desember 2010 #11 Del Skrevet 19. desember 2010 Du kan se etter kurs som du er interessert i å være med på (kakebake-kurs, kurs i å lage kort for hånd, etc.) Abbonnement i et eller annet blad (det finnes det jo tusenvis av). Siden du er 16 vil jeg tro at du ikke har lappen. Har dine foreldre sagt noe om de spanderer lappen på deg eller ei når du kommer i den rette alderen for det? Dersom de ikke gjør det, så ville jeg ha ønsket meg pengene i cash format, for så å spare disse til dette formålet. Sett de inn på en egen konto, og tenk at disse bruker du ikke før det blir aktuelt å begynne med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #12 Del Skrevet 20. desember 2010 - Gavekort på kino - Andre gavekort - Klær - Sko - Rettetang/Hårføner - Minnekort til kamera - Gavekort på fotobok - Dataveske - Abbonement på blader du liker - Bøker - Dvder - Musikk - Konsertbilletter (til fri aldersgrense) - Ipod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå