Gå til innhold

Amerikanske TV-serier pause denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett noe til ny episode av serier som Greys Anatomy og Desperate Houseives denne uka. Noen som vet hvorfor? Det er vel ikke sesongslutt ennå. Tror heller ikke Thanksgiving er grunn nok til en hel ukes pause...

Skrevet

Jeg har ikke sett noe til ny episode av serier som Greys Anatomy og Desperate Houseives denne uka. Noen som vet hvorfor? Det er vel ikke sesongslutt ennå. Tror heller ikke Thanksgiving er grunn nok til en hel ukes pause...

Det er nok thanksgiving som er grunnen vil jeg tro. De har jo sikkert spesialsendinger på tv der som det vi har her rundt jul og påske osv..

Skrevet

Grey's skulle jo egentlig vises på selve Thanksgiving, så det er nok grunnen til at torsdagsprogrammene falt ut. Mulig det er det som er årsaken til at resten av programmene har tatt pause også.

Skrevet

Det er flere serier som tok pause denne uka.

Skrevet

Jeg fikk ikke dosen min med Big bang theory! :snurt: Det pleier også å gå på torsdager.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå virker det som Greys Anatomy og Private Practise har pause denne uka også! Å, så irriterende at de ikke bare kan sende seriene uavbrutt... Hvilken grunn har de liksom nå til å ikke sende. Sukk.

Skrevet

frustrerte fruer har begynt å gå igjen nå hvertfall

Skrevet

Sesongavslutning på FF i dag.

Og det ser ut som om de aller seriene jeg følger med på har tatt juleferie.

Skrevet

Sesongavslutning på FF i dag.

Og det ser ut som om de aller seriene jeg følger med på har tatt juleferie.

Sesongavslutning? De er da bare på episode 10.

Skrevet

Sesongavslutning? De er da bare på episode 10.

Beklager. Ikke sesongavslutning. Men den siste episoden som blir vist i 2010. :)

Skrevet

nei det er ikke sesongavslutning på frustrerte fruer enda.

Skrevet

Beklager. Ikke sesongavslutning. Men den siste episoden som blir vist i 2010. :)

Det høres mer rett ut :fnise::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...