Noldus Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg gleder meg sånn til filmen imorgen!! Andre som også bare venter og venter?? Spesielle scener dere gleder dere til? Eventuelt håper blir med!!
Gjest Sommertid Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Jeg gleder meg som en liten unge til å se den! Hadde planer om å se den i helga men det var fult på alle visningene allerede sist helg. Får forhåpentlig vis sett den i løpet av denne uka.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 jeg liker HP-serien pga alan rickman er sex on legs. men leste at han bare såvidt sier "hei" i denne filmen så jeg har veldig lave forhåpninger til denne filmen................... ;(
Chiyo Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg gleder meg sånn til filmen imorgen!! Andre som også bare venter og venter?? Spesielle scener dere gleder dere til? Eventuelt håper blir med!! Jeg gleder meg sooo mykje!
CocoPiaf Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg har ikke fulgt med på filmene(sambo som er fan), vi så den i dag og likte den veldig godt gleder meg til del 2!
Miss Puddel Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 jeg liker HP-serien pga alan rickman er sex on legs. men leste at han bare såvidt sier "hei" i denne filmen så jeg har veldig lave forhåpninger til denne filmen................... ;( åååå, nå ble jeg skuffa! Han er bare SÅ flott....
Noldus Skrevet 22. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2010 Jeg syns iallefall at filmen var kjempe bra! Så dere som ikke har fått sett den enda, kan bare glede dere =) =)
Gjest Prøvis Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Jeg syns iallefall at filmen var kjempe bra! Så dere som ikke har fått sett den enda, kan bare glede dere =) =) Enig, denne var bedre enn forrige syns jeg, gleder meg til del 2.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Å, gled dere!! Kan bare såvidt vente til del 2 kommer!
Xaphan Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 jeg liker HP-serien pga alan rickman er sex on legs. men leste at han bare såvidt sier "hei" i denne filmen så jeg har veldig lave forhåpninger til denne filmen................... ;( Han er HEIT! Men han har nok en mye større rolle i neste del, i det minste om de følger boka. Der har han jo en veldig avgjørende rolle mot slutten.
Wonders Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 så den rett etter jobb på en ukedag jeg, den skuffet ikke. Og jeg kommer til å kjøpe den på bluray
Fandenivoldsk Skrevet 1. desember 2010 #12 Skrevet 1. desember 2010 Fornøyd! Jeg er så glad :D jeg syns de har tatt det viktigste fra boka og laget det til en god film! Men gleder meg enda mer til del 2!
Christina_ Skrevet 1. desember 2010 #13 Skrevet 1. desember 2010 Jeg håper at den kommer på babykino snart!
Noldus Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2010 Jeg håper at den kommer på babykino snart! Den var på babykino i stavanger allerede 5 dager etter premiæren! Min siden gutten min begynner å bli litt utolmodig og filmen varer så lenge, så tok jeg ikke sjangsen på å gå!
Somnia Skrevet 9. desember 2010 #15 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg synes den var helt grei! Jeg likte Harry Potter og halvblodsprinsen bedre, men jeg klager ikke! Jeg kjenner jeg blir så irritert på de som klager og sier det var en "over to timer lang trailer". Disse har ikke rørt bøkene en gang, og da synes jeg ikke de skal være så raske med å dømme heller! Regissørene har gjort en flott jobb! Og som dere, gleder jeg med til del to! Flere enn meg som irriterer seg over at Harry/Daniel ikke har halvlangt, bustette hår som i bøkerne? Og hvorfor bruker de ikke grønne linser på Daniel? Jeg er litt nøye på slike smådetaljer... Endret 9. desember 2010 av Somnia
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Jeg synes den var helt grei! Jeg likte Harry Potter og halvblodsprinsen bedre, men jeg klager ikke! Jeg kjenner jeg blir så irritert på de som klager og sier det var en "over to timer lang trailer". Disse har ikke rørt bøkene en gang, og da synes jeg ikke de skal være så raske med å dømme heller! Regissørene har gjort en flott jobb! Og som dere, gleder jeg med til del to! Flere enn meg som irriterer seg over at Harry/Daniel ikke har halvlangt, bustette hår som i bøkerne? Og hvorfor bruker de ikke grønne linser på Daniel? Jeg er litt nøye på slike smådetaljer... Denne lurte jeg på da den første filmen kom, og da ble det sagt at daniel ikke tålte de grønne fargelinsene, de klødde osv. Så da var det beste uten..
Xaphan Skrevet 9. desember 2010 #17 Skrevet 9. desember 2010 Jeg synes den var helt grei! Jeg likte Harry Potter og halvblodsprinsen bedre, men jeg klager ikke! Jeg kjenner jeg blir så irritert på de som klager og sier det var en "over to timer lang trailer". Disse har ikke rørt bøkene en gang, og da synes jeg ikke de skal være så raske med å dømme heller! Regissørene har gjort en flott jobb! Og som dere, gleder jeg med til del to! Flere enn meg som irriterer seg over at Harry/Daniel ikke har halvlangt, bustette hår som i bøkerne? Og hvorfor bruker de ikke grønne linser på Daniel? Jeg er litt nøye på slike smådetaljer... Oi, syns du virkelig halvblodsprinsen var bedre? Jeg hata den Husker ikke hvorfor akkurat nå, for det begynner å bli en stund siden jeg så den.. Men jeg syns denne var mye bedre enn alle de andre filmene, fordi den i så stor grad er tro mot boka. Men det var noen ting jeg savnet veldig (som jeg ikke skal skrive her, vil ikke spoile). Men ja, jeg irriterer meg litt når de endrer på detaljer som de lett kunne ha fått til. Som Harrys hår, og Hermiones. Det skal jo liksom være bustete. Finnes det forresten en tråd som er spoilermerket hvor vi kan diskutere selve filmen?
Somnia Skrevet 11. desember 2010 #18 Skrevet 11. desember 2010 Denne lurte jeg på da den første filmen kom, og da ble det sagt at daniel ikke tålte de grønne fargelinsene, de klødde osv. Så da var det beste uten.. Å, vel da er det kanskje litt forståelig. Jeg synes fortsatt de skulle satt litt mer effort i håret, hehe. Vis han ikke er akutt allergisk mot tuppering og hårspray!
Somnia Skrevet 11. desember 2010 #19 Skrevet 11. desember 2010 Oi, syns du virkelig halvblodsprinsen var bedre? Jeg hata den Husker ikke hvorfor akkurat nå, for det begynner å bli en stund siden jeg så den.. Men jeg syns denne var mye bedre enn alle de andre filmene, fordi den i så stor grad er tro mot boka. Men det var noen ting jeg savnet veldig (som jeg ikke skal skrive her, vil ikke spoile). Men ja, jeg irriterer meg litt når de endrer på detaljer som de lett kunne ha fått til. Som Harrys hår, og Hermiones. Det skal jo liksom være bustete. Finnes det forresten en tråd som er spoilermerket hvor vi kan diskutere selve filmen? Det kan hende er føniksordenen jeg likte best! Typisk meg å blande filmene, det verste er at det ikke var så lenge siden jeg hadde min egen lille maraton med alle sammen heller. Den jeg tenker på, inneholder værtfall en awesome sloss scene, med magi flygende veggimellom En slik spoilermerket tråd hadde vært digg da. Jeg er ganske ny her, så har ikke fått snoket meg igjennom så mange tråder enda..
Noldus Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 19. desember 2010 Jeg lager en spoiler tråd her inne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå