Gå til innhold

Forklaring på noen produkter...

Gjest Pittelillemeg

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelillemeg

Nå har jeg gått til innkjøp av noen greier her. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg bruker de, sånn rent praktisk. Kan noen forklare meg bruksmåten til disse tre produktene?

Joico, K-pak moisture, intensiv hydrator

Joico, K-pak reconstruct, deep-penetration reconstruction

MD formulations, glycore acne gel

Blir veldig glad om noen kan ta seg tid til å svare! :) På forhånd, tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver det som står bak på flaskene til "Joico K-Pak Home Hair Repair Kit"

Først shampoo, deretter balsamen i 1 min., deretter Joico K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor (proteinkuren) i 5 min, og så avslutte med Joico K-Pak Intense Hydrator (fuktighetskuren) i 5 min.

Proteinkuren skal ikke være i mer enn de 5 minuttene (er ikke bra for håret), men med fuktighetskuren gjør det ikke noe om den er i lengre.

Fastsettelse av passende intervaller for proteinkur kommer an på tilstanden til håret ditt.

Eksempelvis skadet hår ca. 2-3 ganger i mnd. Fuktighetskur kan brukes hyppigere.

Selv bruker jeg protein- og fuktighetskur i ukene 1, 3 og 5. Og kun fuktighetskur i ukene 2, 4 og 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MD Formulations Glycare Acne Gel

Fra Prettyskin4less:

• Lightweight gel
  • Clinically proven to reduce blemishes
  • Exfoliates surface skin cells to reveal softer, clearer skin
  • Helps clear up acne blemishes, allows skin to heal and prevents future breakouts

Instructions:

Apply to cleansed skin. Cover affected areas with a thin layer of gel one to three times daily. (Because excessive drying of the skin may occur, start with one application daily. Gradually increase to two or three times daily if needed.

---------------------

"Google oversetter":

• Lett gel
  • Klinisk bevist å redusere blemishes
  • Eksfolierer overflaten hudceller til å avdekke mykere, klarere hud
  • Hjelper rydde opp akne blemishes, lar huden til å helbrede og forebygger fremtidige utbrudd

Bruksanvisning:

Bruk på renset hud. Dekk berørte områder med et tynt lag med gel en til tre ganger daglig. (På grunn overdreven tørking av huden kan forekomme, starte med ett program hver dag. Gradvis øke til to eller tre ganger daglig om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelillemeg

MD Formulations Glycare Acne Gel

Fra Prettyskin4less:

• Lightweight gel
  • Clinically proven to reduce blemishes
  • Exfoliates surface skin cells to reveal softer, clearer skin
  • Helps clear up acne blemishes, allows skin to heal and prevents future breakouts

Instructions:

Apply to cleansed skin. Cover affected areas with a thin layer of gel one to three times daily. (Because excessive drying of the skin may occur, start with one application daily. Gradually increase to two or three times daily if needed.

---------------------

"Google oversetter":

• Lett gel
  • Klinisk bevist å redusere blemishes
  • Eksfolierer overflaten hudceller til å avdekke mykere, klarere hud
  • Hjelper rydde opp akne blemishes, lar huden til å helbrede og forebygger fremtidige utbrudd

Bruksanvisning:

Bruk på renset hud. Dekk berørte områder med et tynt lag med gel en til tre ganger daglig. (På grunn overdreven tørking av huden kan forekomme, starte med ett program hver dag. Gradvis øke til to eller tre ganger daglig om nødvendig.

Hmm, okay. Takk! Jeg vet at jeg kan lese på baksida av ting, men ser ganske dårlig så ser ikke for alt i verden hva som står der... Men den acne geleen fra MD, skal jeg bruke vanlig fuktighetskrem OVER geleen? Huda blir jo veldig stram etterpå, og såvidt som jeg har forstått er ikke det mirakelkuren for kvisefri hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, okay. Takk! Jeg vet at jeg kan lese på baksida av ting, men ser ganske dårlig så ser ikke for alt i verden hva som står der... Men den acne geleen fra MD, skal jeg bruke vanlig fuktighetskrem OVER geleen? Huda blir jo veldig stram etterpå, og såvidt som jeg har forstått er ikke det mirakelkuren for kvisefri hud?

MD Formulations sin hudpleie har produkter innenfor (brukt i denne rekkefølgen) - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Home-Show?brandId=MDF : "Cleanse, "Correct", "Hydrate", "Protect".

Glycare Acne Gel er ett "correct" product, og skal altså brukes etter rens, men før fuktprodukt (gel/lotion hvis man har problemhud/fet). Anbefales å avslutte med solkrem eller ansiktskrem med solfaktor.

Her finner du eksempel på en hudpleierutine der Glycare Acne Gel er en del av morgenrutinen:

http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Problem%20Prone&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg - litt mer info. fra http://www.bareescentuals.com/Glycare-Acne-Gel/30837,default,pd.html

Acne often shows up at the worst possible time. Are you prepared? You will be with our Glycare Acne Gel, which helps to clear skin and prevent future breakouts. Ideal for daytime use as well as spot treatment, this lightweight gel is clinically proven to reduce blemishes. It also exfoliates surface skin cells to reveal softer, clearer skin.

(Google oversetter:

Acne viser ofte opp på verst tenkelige tidspunkt. Er du forberedt? Du vil være med vår Glycare Acne Gel, noe som bidrar til å fjerne hud og hindre fremtidige utbrudd. Ideell for bruk på dagtid så vel som spot behandling, er dette lett gel klinisk bevist å redusere blemishes. Det eksfolierer også overflaten hudceller til å avdekke mykere, klarere hud.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pittelillemeg

MD Formulations sin hudpleie har produkter innenfor (brukt i denne rekkefølgen) - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Home-Show?brandId=MDF : "Cleanse, "Correct", "Hydrate", "Protect".

Glycare Acne Gel er ett "correct" product, og skal altså brukes etter rens, men før fuktprodukt (gel/lotion hvis man har problemhud/fet). Anbefales å avslutte med solkrem eller ansiktskrem med solfaktor.

Her finner du eksempel på en hudpleierutine der Glycare Acne Gel er en del av morgenrutinen:

http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Problem%20Prone&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...