Gå til innhold

Hvordan finne ut om venner bruker telenor eller netcom..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går det ikke an å finne ut sånt?

Skrevet

Kan ringe telenor eller netcom og spør om det nummeret.

Skrevet

Jeg har Chess og får opp på regningen hvilke sms/anrop som har gått til andre Chesskunder og hvilke som har gått til alle øvrige operatører, jeg vet ikke om man har tilsvarende funksjonalitet som kunde hos Netcom/Telenor.

Skrevet

hmmm...

takk for svar :)

skal kjøpe ny telefon og velge abbonnement,

og tenkte det hadde vert en fordel å hatt samme abbonnement som de jeg ringer mest til slik at det blir billigere, men det er for flaut å ringe rundt og spørre liksom... Har ikke spesifisert regning nå. Kan ikke se hvem som har hvilket abbonnement...

Skrevet

si til de at du er paa jakt etter nytt abonnement og du lurer paa om de er fornoyed med sitt? =D

Sneaky, men da finner du jo ut.

• 2 uker senere...
Skrevet

si til de at du er paa jakt etter nytt abonnement og du lurer paa om de er fornoyed med sitt? =D

Sneaky, men da finner du jo ut.

Den var skikkelig smart Xelle, det skal jeg gjøre :) hehe Tusen takk for tipset :klemmer:

Gjest Nedfall
Skrevet

TS:

Prøv www.npt.no, søk på "nummerplan".

Da får du opp hvilke nummerserier som tilhører hvilken mobiloperatør.

Det funker selvsagt ikke hvis vedkommende har portert nummeret.

Skrevet

TS:

Prøv www.npt.no, søk på "nummerplan".

Da får du opp hvilke nummerserier som tilhører hvilken mobiloperatør.

Det funker selvsagt ikke hvis vedkommende har portert nummeret.

yeeei :danse: taaakkk :hjerter:

Skrevet

De fleste bytter vel operatør i dag oftere enn andre skifter sokker, så det fungerer ikke så bra å søke på nummerserier.

Det beste er å velge et abonnement som er billig uansett om du ringer netcom- eller telenor-kunder :)

Gjest Nedfall
Skrevet

De fleste bytter vel operatør i dag oftere enn andre skifter sokker, så det fungerer ikke så bra å søke på nummerserier.

Ja. Men mange ser også ut til å "glemme" at man kan ta nummeret med seg, så ts har en fair sjanse.

Det beste er å velge et abonnement som er billig uansett om du ringer netcom- eller telenor-kunder :)

Ja. Egentlig var denne problemstillingen mer aktuell før.

Man må vel nevne at det er ihvertfall to tjenesteleverandør til, som har eget nett: MTU og Network Norway, men de opererer bare i de største byene. Drar man på langtur har man roaming (dekning) via enten Telenor eller Netcom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...