Catlin Skrevet 25. august 2010 #1 Del Skrevet 25. august 2010 Hva tjener en ingeniør med full ansiennitet i kommunal sektor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellsworth Skrevet 25. august 2010 #2 Del Skrevet 25. august 2010 Vanskelig å svare på da individuell lønnsdannelse gjør at det spriker mye, men de fleste ligger vel et sted mellom 4-600K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Del Skrevet 25. august 2010 Hvir mange forskjellige ingeniører fins det? Og hva er lønnene for disse forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor langt er et tau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #5 Del Skrevet 25. august 2010 Let litt her så finner du det kanskje http://www.nito.no/Lonn-og-arbeidsvilkar/Hovedoppgjoret-2010/Kommune/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 25. august 2010 #6 Del Skrevet 25. august 2010 Hva tjener en ingeniør med full ansiennitet i kommunal sektor? Kommer helt an på sektor, utdannelse og hvor personen eventuelt har jobbet før. Jeg kan si så mye som at det er ekstremt mye dårligere betalt enn som ingeniør med full ansennitet i privat sektor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 25. august 2010 #7 Del Skrevet 25. august 2010 Hva tjener en ingeniør med full ansiennitet i kommunal sektor? Kommer helt an på sektor, utdannelse og hvor personen eventuelt har jobbet før. Jeg kan si så mye som at det er ekstremt mye dårligere betalt enn som ingeniør med full ansennitet i privat sektor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 25. august 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 25. august 2010 Let litt her så finner du det kanskje http://www.nito.no/Lonn-og-arbeidsvilkar/Hovedoppgjoret-2010/Kommune/ Forsøkte å komme inn på denne siden tidliger. Men for å komme inn på siden der jeg regner med at tallene står, så må man være medlem. Jeg tenkte på en stilling som setter krav til bachelor. Fant 458 000 på en internett side for ingeniør med bachelor. Hvordan høres det ut? Jeg regner med at dette er et gjennomsnitt. Hvor mye må jeg da legge til for å få full ansiennitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 25. august 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) postet dobbelt Endret 25. august 2010 av Catlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #10 Del Skrevet 25. august 2010 Ah, skjønner.. Da får vi håpe et medlem titter innom tråden.. Jeg er i en litt annen del av bransjen så jeg kan ikke svare på det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå