Gå til innhold

noen fler som er fan av shabby chic/fransk landstil her inne?

bananbåt

Anbefalte innlegg

jeg har falt skikkelig for shabby chic stilen, og har nå byttet ut nesten alle mine moderne møbler. syns det gir en deilig ro i hjemmet:) moderne ting blir så trist, og i og med at jeg er ganske ung, er vi de eneste blandt vennnene våre som ikke er "moderne/minimalistiske/et eller annet". noen fler som digger denne romantiske greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har falt skikkelig for shabby chic stilen, og har nå byttet ut nesten alle mine moderne møbler. syns det gir en deilig ro i hjemmet:) moderne ting blir så trist, og i og med at jeg er ganske ung, er vi de eneste blandt vennnene våre som ikke er "moderne/minimalistiske/et eller annet". noen fler som digger denne romantiske greia?

Å ja, jeg har også oppdaget denne shabby chicks stilen.

Føler jeg for en gang skyld er tidlig ute med en trend.

Tror ikke det er så mange som er fan ennå, men det kommer sikkert flere.

Denne romantiske stilen passer så bra til min personlighet føler jeg.

Å nå skal jeg lage meg cupcakes med rosa topping og kooooose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel å dra'n litt langt når en sier at det er en ny trend men.. :)

Den har vært en stund nå,men jeg liker den..:) Til en viss grad..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde denne stilen hadde vart så lenge at den var på veg ut nå. Ikke det at jeg vet hva som er på veg inn, men det har gått inflasjon i denne shabby chic-stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den stilen har allerede vært en stund! som noen andre så, den er mer på vei ut, enn på vei inn. men for all del, liker den selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: jeg har hatt stilen i mange år før den ble trend, derfor er jeg nå veldig lei av den. Jeg liker å finne på min egen stil og mister lysten fullstendig når "alle" skal ha det. :( Men den Var fin en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei er ikke veldig ny trend. men egentlig så driter jeg i om det er trend eller ikke så lenge jeg syns det er fint:) kult at det er fler da! hvor finner dere inspirasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Googlet litt etter shabby chic stilen og jeg liker det jeg ser. Svært romantisk med blonder og hvite overflater som gjerne er litt slitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg har også oppdaget denne shabby chicks stilen.

Føler jeg for en gang skyld er tidlig ute med en trend.

Tror ikke det er så mange som er fan ennå, men det kommer sikkert flere.

Denne romantiske stilen passer så bra til min personlighet føler jeg.

Å nå skal jeg lage meg cupcakes med rosa topping og kooooose meg.

AnonymBruker her

De fleste er så omtåket at dere ikke ser at dette var ironisk ment.

Akkurat like fort som dette var så riktig, og akkurat din stil, så går man i metning av overeksponering.

Hvem husker vel ikke de koselige lutede furumøblene, skomakerlamper og ymse interiørdetaljer i kobber.

Brått tar det slutt, og alt krimskramset havner på søppeldynga.

Historien vil gjenta seg her også.

Men for all del. Hopp gjerne på trenden og kjøp masseprodusert liksom nostalgi, romantikk.

Er det for å kompansere for noe som ellers mangler i livet ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker her

De fleste er så omtåket at dere ikke ser at dette var ironisk ment.

Akkurat like fort som dette var så riktig, og akkurat din stil, så går man i metning av overeksponering.

Hvem husker vel ikke de koselige lutede furumøblene, skomakerlamper og ymse interiørdetaljer i kobber.

Brått tar det slutt, og alt krimskramset havner på søppeldynga.

Historien vil gjenta seg her også.

Men for all del. Hopp gjerne på trenden og kjøp masseprodusert liksom nostalgi, romantikk.

Er det for å kompansere for noe som ellers mangler i livet ??

vel nei, jeg skjønte ihvertfall ikke at det var ironisk ment.

er vel heller ikke for å kompansere for noe, det er jo en interesse, og noe som er gøy, er ikke så mange stiler du kan finne ting "overalt"..

er vel ikke sikkert det går likt med shabby chic stilen som med furumøblene, de var jo veeldig ensformige. føler at det blir litt annet. mange av møblene er jo ordentlig gamle, ikke noe som "bare er inn nå" men har vært inn før engang og. og det er jo gøy å dra på messer og loppiser og se om man finner noe kult. har flere møbler som er fra begynnelsen av 1900 tallet, så da er det jo ikke nyprodusert liksom nostalgi lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man ikke være fan av denne stilen.

Synes denne kommoden representerer selve essensen i fransk bondestil :)

post-37809-1282924310,1128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt for bløtkake for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags merke er kommoden på bildet??? Den var lekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker stilen så lenge det ikke blir altfor overdrevet. Med overdrevet mener jeg når ALT blir hvitt og blondete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bildet over er en kommode fra Country Corner serien.

Ligger masse ute på Finn.no ved søk på "Country corner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt alla det ja, men det er litt tilfeldig, huset vi bor i er shabby chic, hehe (leier et gammelt gårdshus fra 1850) må glise av mamma da, hun HATER den stilen, alt skal være minimalistisk, og hun omtaler stilen skikkelig nedlatende som "sånn derre chic shabby ellerhva det nå heter..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER denne stilen, men ettersom jeg er student kan vi ikke akkurat ha noen ekstrem makeover i leiligheten :sjenert:

Men det kommer stadig nye "drypp" av stilen inn her :fnise:

Et godt tips for inspirasjon og drømming er bladet "Vakre hjem og interiør". Et nydelig blad som jeg selv abonnerer på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...