Gå til innhold

Norske kvinner + tyrkiske menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med kvinner som tiltrekkes av tyrkiske menn?

Jeg har tre "venninner" på facebook.

To av de er ekstremt tjukke, og ser ikke ut i dagslys, og begge er nygifte med to tyrkiske menn "importert" i fra tyrkia.

Hun tredje er ganske pen, og er "hektet" på tyrkiske menn, så hektet at hun dro til tyrkia og kom hjem gravid med en tyrkisk mann, som forøvrigt ikke vil ha noe med verken henne eller sønnen å gjøre. :filer: Hver sommer drar hun nå ned dit med sønnen sin.

Jeg ser så venner av disse igjen via deres profiler på facebook, og ekstremt mange statuser lyder omtrent slik:

"Skal til Tyrkia til høsten, med Suleyman", eller "endelig har Bikük fått oppholdstillatelse".

Vet dere hva som foregår oppi hodene til slike damer?

De som føder emenns barn, som som regel bare vil ha et 'greencard' til norge, og faktisk tror han bryr seg?

Eller de som kommer hjem i fra tyrkia, GRAVIDE?

Flere av disse ser ut til å ha utseendet med seg og, så i begynnelsen trodde jeg det var de feite damene uten draget som hang seg på disse mennene, men nei da, det er en del vakre jenter som på død og liv vil ha disse og.

Jeg er selv kvinne, og kunne aldri vært i et forhold til en mann som omtrent ikke kunne engelsk, som gjorde alt for å få opphold i Norge, og hvor jeg igjen hadde måtte forsørge han inntil kan KANSKJE fikk oppholdstillatelse her i Norge.

I tillegg vet jeg at han hadde trolig hatt seg med mange prosent av scandinavia, og nei, det blir bare helt feil for meg.

Hva er det kvinner som vil ha tyrkiske menn tiltrekkes av? Hjepesløsheten til mannfolka?

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, kunne ikke falt meg inn å være i et forhold til en ikke-vestlig mann. Mennene våre her er de beste som finnes spør du meg, snille og gode. Jeg har opplevd et par menn av utenlandsk opprinnelse som er mye mer klåfingra og presser seg til sex mye mer enn det jeg har opplevd norske menn har gjort, synes sånn klassing er ekkelt. Jeg liker å finne mennene mine selv og gi dem klarsignal på når jeg er klar for ting- jeg skal bestemme og bli respektert.

Men det er kanskje akkurat det disse kvinnene liker, tyrkiske mennene er mer seksuelle og aggressive på den måten, og gir kvinnene mer oppmerksomhet enn de ville fått hjemme i Norge?

Der nede ses jo norske kvinner på som flotte og blonde og blåøyde, noe eksotisk og annet enn mennene der er vant til. Samme med de norske kvinnene, for dem er tyrkiske menn mer eksotiske og "flotte" enn norske "kjedelige" menn.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med kvinner som tiltrekkes av tyrkiske menn?

Jeg har tre "venninner" på facebook.

To av de er ekstremt tjukke, og ser ikke ut i dagslys, og begge er nygifte med to tyrkiske menn "importert" i fra tyrkia.

Hun tredje er ganske pen, og er "hektet" på tyrkiske menn, så hektet at hun dro til tyrkia og kom hjem gravid med en tyrkisk mann, som forøvrigt ikke vil ha noe med verken henne eller sønnen å gjøre. :filer: Hver sommer drar hun nå ned dit med sønnen sin.

Jeg ser så venner av disse igjen via deres profiler på facebook, og ekstremt mange statuser lyder omtrent slik:

"Skal til Tyrkia til høsten, med Suleyman", eller "endelig har Bikük fått oppholdstillatelse".

Jeg er selv kvinne, og kunne aldri vært i et forhold til en mann som omtrent ikke kunne engelsk, som gjorde alt for å få opphold i Norge, og hvor jeg igjen hadde måtte forsørge han inntil kan KANSKJE fikk oppholdstillatelse her i Norge.

I tillegg vet jeg at han hadde trolig hatt seg med mange prosent av scandinavia, og nei, det blir bare helt feil for meg.

Jeg vil for det første si at jeg er glad du ikke er min venninne. Og måten du ordlegger deg på får deg til å virke mindre intelligent. Og det aner meg av innlegget ditt at du ikke har noen som helst kunnskap om verken Tyrkia eller befolkningen der.

Ja, det fins en del lurerier på de typiske ferieplassene, og sikkert andre steder i Tyrkia også. Men du tror vel Tyrkia består kun av Alanya, Side og Marmaris? Tror du ikke at mennesker er forskjellige? I alle land finner man både ærlige og uærlige mennesker. Tror du at alle nordmenn er like også? Og er det virkelig så vanskelig for deg å forstå at det går an å forelske seg på tvers av kulturer og land? Selv om DU aldri kunne gjort det, som du sier, tror du ikke at andre kan se annerledes på det? Enkelte våger faktisk å satse på kjærlighen, og lære å kjenne mennesker, uavhengig av fødeland. Noen vil bli skuffet, andre ikke.

Jeg nekter ikke for at det foregår en del snusk, men ALLE er ikke bare ute etter en oppholdstillatelse, har knulla rundt med "mange prosent" av skandinaviske jenter, og mange kan til og med engelsk også! Og det at du dømmer, og drar alle over en kam sier mye om deg som person. Jeg håper for din del at du opplever noe i livet som gjør at tankegangen din endres fra svart/hvitt til å forstå at det finnes nyanser av alt her i livet.

Hilsen jente som snart skal gifte seg med verdens beste mann, som er fra Tyrkia, gruer seg til å flytte til Norge, men gjør det for jenta han elsker fordi hun ikke vil bo i Tyrkia.. And guess what? Han snakker til og med engelsk! Ha en fin kveld.

Skrevet

Men det er kanskje akkurat det disse kvinnene liker, tyrkiske mennene er mer seksuelle og aggressive på den måten, og gir kvinnene mer oppmerksomhet enn de ville fått hjemme i Norge?

Mer oppmerksomhet, ja den kan jeg si meg enig i. Men "tyrkiske mennene er mer seksuelle og aggressive"? Haha! Og dette vet du fordi..? Du møtte et par innpåslitne tyrkere en gang eller to? Jeg har møtt innpåslitne nordmenn også, men jeg føler likevel ikke at jeg har grunnlag for å si at alle er slik.

• Liker 1
Skrevet

Mer oppmerksomhet, ja den kan jeg si meg enig i. Men "tyrkiske mennene er mer seksuelle og aggressive"? Haha! Og dette vet du fordi..? Du møtte et par innpåslitne tyrkere en gang eller to? Jeg har møtt innpåslitne nordmenn også, men jeg føler likevel ikke at jeg har grunnlag for å si at alle er slik.

ånei! jeg glemte jo helt at jeg måtte linke til min egen research etter å ha ligget med 100 tyrkere for å kunne uttale meg i denne tråden på generelt grunnlag om hva JEG MENER.

Skrevet

Jeg også syns det er påfallende merkelig at en norsk kvinne kommer hodestups forelsket hjem med en mann, gifter seg med han før han kan et ord norsk eller engelsk. På mystisk vis skjærer forholdet seg når han har fått permanent oppholdstillatelse.

DET syns jeg minner om svært lav intellegens!

Skrevet

Dette er feite og stygge damer som ikke får seg en norsk mann, så de må da reise til Tyrkia og "importere" noe av det mølet de finner der.

Skrevet

Jeg også syns det er påfallende merkelig at en norsk kvinne kommer hodestups forelsket hjem med en mann, gifter seg med han før han kan et ord norsk eller engelsk. På mystisk vis skjærer forholdet seg når han har fått permanent oppholdstillatelse.

Og din oppfatning er at alle forhold mellom norske kvinner og tyrkiske menn er slik?

Skrevet

Dette er feite og stygge damer som ikke får seg en norsk mann, så de må da reise til Tyrkia og "importere" noe av det mølet de finner der.

Noe mer idiotisk innlegg har jeg ikke lest.

Jeg kunne aldri gifte med en utlending selv og har aldri datet en. Men jeg skjønner godt at noen jenter gjør de.

Mange tyrkiske menn er 1000 ganger penere en norske

Skrevet

Moralen er: Norske kvinner burde ikke få lov til å krysse landegrensen eller tillates å ha kontakt med menn fra andre land i Norge - ellers blire oppholdstillatelser og spedbarn i fleng ettersom libidoen lever sitt eget liv i møtet med disse. Jeg sier bare; Pass dere kvinner ;)

Skrevet

Og din oppfatning er at alle forhold mellom norske kvinner og tyrkiske menn er slik?

Ikke alle, men mange. Har sett nok av slike forhold ende slik til at det er en tilfeldighet. Du har vel kanskje aldri hørt om det?

Skrevet

Noe mer idiotisk innlegg har jeg ikke lest.

Jeg kunne aldri gifte med en utlending selv og har aldri datet en. Men jeg skjønner godt at noen jenter gjør de.

Mange tyrkiske menn er 1000 ganger penere en norske

Tyrkiske menn kommer ikke opp mot norske menn engang!

Skrevet

Tyrkiske menn kommer ikke opp mot norske menn engang!

Det er spørsmål om smak her.

Skrevet

Det er spørsmål om smak her.

Det var vel du som påsto at flere tyrkere var 1000 ganger kjekkere enn norske menn.

• Nyttig 1
Skrevet

ånei! jeg glemte jo helt at jeg måtte linke til min egen research etter å ha ligget med 100 tyrkere for å kunne uttale meg i denne tråden på generelt grunnlag om hva JEG MENER.

Nei, du må ikke ha ligget med 100 tyrkere for å mene det. Men da kan du vel kanskje si noe om hvorfor du mener det? Seksuelle og aggressive.. Jeg ler fortsatt!

Skrevet

Ikke alle, men mange. Har sett nok av slike forhold ende slik til at det er en tilfeldighet. Du har vel kanskje aldri hørt om det?

jo, jeg har hørt om mange slike tilfeller, og vet veldig godt at det foregår.

Men jeg VET om mange flere tilfeller der parene er lykkelige sammen. Det har vel du kanskje aldri hørt om?

Skrevet

Jeg har ei venninne som nylig har giftet seg med en tyrker, og jeg heller kan ikke skjønne hva hun tenker med.. Men jeg håper ekteskapet hennes varer. Mannen har allerede vist tegn til sjalusi, og min venninne har måtte fjerne sin facebook profil pga han.

Nei jeg fatter ikke hvorfor norske jenter som egentlig har alle muligheter til å leve fritt, vil gifte seg med en tyrkisk mann.. Og hva er greia med at de gifter seg så kjapt, og får unger med en gang?? Er det mannen som utnytter jenta for å komme til Norge eller er det jenta som utnytter mannen i et desperat forsøk for å stifte familie? Uansett har jeg aldri hørt om et ekteskap som varer mellom en norsk jente og en tyrisk mann, men håper jeg tar feil angående min venninne..

Skrevet

Jeg vil for det første si at jeg er glad du ikke er min venninne. Og måten du ordlegger deg på får deg til å virke mindre intelligent. Og det aner meg av innlegget ditt at du ikke har noen som helst kunnskap om verken Tyrkia eller befolkningen der.

Ja, det fins en del lurerier på de typiske ferieplassene, og sikkert andre steder i Tyrkia også. Men du tror vel Tyrkia består kun av Alanya, Side og Marmaris? Tror du ikke at mennesker er forskjellige? I alle land finner man både ærlige og uærlige mennesker. Tror du at alle nordmenn er like også? Og er det virkelig så vanskelig for deg å forstå at det går an å forelske seg på tvers av kulturer og land? Selv om DU aldri kunne gjort det, som du sier, tror du ikke at andre kan se annerledes på det? Enkelte våger faktisk å satse på kjærlighen, og lære å kjenne mennesker, uavhengig av fødeland. Noen vil bli skuffet, andre ikke.

Jeg nekter ikke for at det foregår en del snusk, men ALLE er ikke bare ute etter en oppholdstillatelse, har knulla rundt med "mange prosent" av skandinaviske jenter, og mange kan til og med engelsk også! Og det at du dømmer, og drar alle over en kam sier mye om deg som person. Jeg håper for din del at du opplever noe i livet som gjør at tankegangen din endres fra svart/hvitt til å forstå at det finnes nyanser av alt her i livet.

Hilsen jente som snart skal gifte seg med verdens beste mann, som er fra Tyrkia, gruer seg til å flytte til Norge, men gjør det for jenta han elsker fordi hun ikke vil bo i Tyrkia.. And guess what? Han snakker til og med engelsk! Ha en fin kveld.

Ja, okey, deg om det. For meg virker de fleste av de som finner seg tyrkiske menn, som de igjen må få hit, og så fø på i flere år til de endelig har fått oppholdstillatelse ganske så lite intelligent. Forelsket eller ei.

Jeg har gått på skole med tyrkere, og jeg har vært i tyrkia, men sånn kjempe kunnskap skal jeg ikke påberope meg, men jeg vet nok til at mange av de kun utnytter norske jenter, og jenter fra andre land. Dette gjelder selvsagt ikke alle, men av de tilfellene jeg vet om så grøsser jeg på ryggen, og skjemmes over jentenes menn, som lurer de trill rundt.

For meg blir det så innmari naivt og si at dere satser på kjærligheten, etc.

Ja, Du satser på kjærligheten, men hvordan kan du så naivt vite at din tyrkiske mann gjør det?

Det er det jeg reagerer på i grunn: at dere overhode ikke ser at de fleste av dere blir rundtlurt (selvom en liten prosent faktisk gifter seg av kjærlighet), dere må fø på en kar dere vå vidt kjenner, og kjempe via UDI med advokater etc for å få mannen deres til å få oppholdstillatelse. AT DERE GIDDER!

Å være forelsket er ikke det samme som og ikke ha bakkekontakt. Man må da bruke hodet litt oppi det hele også.

Og du tror på at han gruer seg til å flytte til norge?

Yeah right! Lykke til sier nå jeg... :ler:

Det er akkurat det jeg mener... dere tror på alt dem sier. At han ikke vil flytte til norge er det største pisset jeg har hørt. Men for all del, håper du er av den lille gruppen som det faktisk er et forhold basert på kjærlighet. ;)

ts.

Skrevet

Jeg har ei venninne som nylig har giftet seg med en tyrker, og jeg heller kan ikke skjønne hva hun tenker med.. Men jeg håper ekteskapet hennes varer. Mannen har allerede vist tegn til sjalusi, og min venninne har måtte fjerne sin facebook profil pga han.

Nei jeg fatter ikke hvorfor norske jenter som egentlig har alle muligheter til å leve fritt, vil gifte seg med en tyrkisk mann.. Og hva er greia med at de gifter seg så kjapt, og får unger med en gang?? Er det mannen som utnytter jenta for å komme til Norge eller er det jenta som utnytter mannen i et desperat forsøk for å stifte familie? Uansett har jeg aldri hørt om et ekteskap som varer mellom en norsk jente og en tyrisk mann, men håper jeg tar feil angående min venninne..

Jeg tror egge utntter hveandre i grunn. Ikke i alle tilfeller, men i en del.

F.eks kvinner som velger tyrkiske menn tror jeg av en eller annen grunn ikke kan velge på øverste hylle blandt norske menn, og finner deg derfor en "tyrkisk hingst", som hun igjen må brødfø.

Så denne utnyttingen går vel begge veier tror jeg. Fyren får oppholdstillatelse, og jenta får seg denne etterlengtede familien hun så lenge har ønsket seg.

ts.

Skrevet

Det syns jeg og De ser ikke seg selv en gang. Utrolig.

ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...