Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Mitt andre år på videregående skole bestod blant annet av et valgfag hvor vi som gruppe ikke hadde tilsyn av noen lærere. Jeg hadde regnet med at dette valgfaget kom til å bli oppført som "deltatt" el.l. på kompetansebeviset ved årets slutt, men jeg hadde fått en karakter. Denne karakteren er ikke "dårlig", men jeg er veldig misfornøyd med at det var en elev (en som gikk året under meg på samme linje) som fikk sette karakterer på alle som hadde dette valgfaget. Så mitt spørsmål er: Er dette lov?
Green Lady Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Det høres veldig rart ut.. Tror jeg ville ringt skoleledelsen og forhørt meg..
Tussilago_2 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Vet ikke om det er lov - men synes ikke det burde være det... En elev vil jo aldri være like objektiv som en lærer, mener også det er dårlig gjort ovenfor eleven som setter karakterene (må jo være ubehaglig for h*n også og gradere). Jeg ville i utgangspunktet tatt dette opp med skoleledelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå