Gå til innhold

Flyskrekk - kurs?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg må nok bare innrømme det, jeg må sende meg selv på et eller anna kurs som kan kurere den grusomme flyskrekken min! For det er virkelig ille! Har vært ute å flydd nå og jeg trodde virkelig jeg skulle dø! Det var rett og slett helt grusomt og jeg satt å ristet, skalv, frøs og gråt i panikk!!! Jeg klarer ikke kontrollere meg, selvom jeg så alldeles så mye ønsker å kunne det. jeg er så redd at jeg klarer rett og slett ikke å ta meg sammen! ønsker å gjøre noe med det for jeg ønsker jo å reise og oppleve verden, men jeg kan ikke pine meg selv på denne måten.

Er det noen som vet om det arrangeres kurs noe sted i Oslo?

Skrevet

Har du prøvd å søk på nettet? Vet ikke noe om Oslo, men i Kristiansand så har de på Kjvik hvertfall. Kan jo være de samme har i Oslo ogaå. http://www.flightclinic.no/

Skrevet

Et lite tips som hjalp meg en gang :

Leste et sted at det å være flyvertinne var regnet som en ganske trygg arbeidsplass. Langt tryggere en mange yrker. Husker ikke helt tallene. Men påenget var at om noen jobber i flere tiår som pilot eller flyvertinne for så å gå av med pensjon, og har en trygg arbeidsplass. Da skjønner du hvor trygt det egentlig er å fly. Tenk litt på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...