Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har altså da glemt passordet til hotmail min fordi jeg hadde "atomtaically signed in" for en veeeldig lang periode før en venn av meg logget meg ut . Jeg trykte på knappen "glemt passord" og får da beskjed om at instruksjoner blir sendt på hotmail og passord et nullstilt. Problemet er jo at jeg har FORTSATT glemt passordet, da kan jeg ikke komme meg inn å lese disse instruksjonene!! (??) Veldig irriterende, det var jo ikke sånn før... tydeligvis blitt mye strengere? Uansett.. jeg sendte "hjelp meg brev" til [email protected], men har enda ikke fått svar etter 5 dager... Er ikke sikker på om det er rett adresse å henvende seg til? Hva gjør jeg? :(

Gjest navnelapp
Skrevet

Tabbe å oppgi hotmailadressa som mottakaradresse for "glemt passord-mail". Har du ikkje ein annan mail?

Skrevet (endret)

Tabbe å oppgi hotmailadressa som mottakaradresse for "glemt passord-mail". Har du ikkje ein annan mail?

i og med jeg ikke har tilgang til hotmailen min så fikk jeg jo ikke til å sende mail derifra.

Jeg opprettet en ny hotmail konto bare for å kunne sende mail. Har hørt at de som faktisk får hjelp og svar fra kundeservice har måttet svare på mange spm ang. den gamle hotmailen. Mange spm som for eksempel info om hvem de siste du har fått mail av osv. Siden hotmail-adressa er hele mitt navn og etternavn, skal det ikke være så vanskelig å få tilgang til den igjen?

Flere som kan si HVOR jeg kan henvende meg?

:)

Endret av Glow
Skrevet

Takker for svar:)

Når jeg er på den siden og svart på alle spm ang. min konto og skal trykke videre, så står det problem oppstått, så jeg kommer ikke videre( eller får ikke sendt svarene mine) Streeeeeesss!!! Går ikke min vei dette.... Får vel kanskje vente å prøve igjen senere da.... grrr

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Haha! Jeg hadde akkurat samme problemet. Jeg lagde et sinnsykt komplisert passord og hadde automatisk pålogging før pcen måtte på reparasjon og de nullstillte alt...jeg bare lagde en ny konto jeg...

Skrevet

hva skal jeg skrive under Din Internet service provider:? Hva betyr det...

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Hvem gir du penger til så du får internett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...