Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HEI!

Min bestebeste vennine flytter til utlandet pga jobb og kjæreste. Og det er visstnok snakk om på ubestemt tid så dermed mister jeg en kjær vennine...Eller, mister og mister vi vil holde kontakt via pc, telefon og mail..men det blir langt i fra det samme når man bor ved siden av hverandre og erteris! I den anledning ønsker jeg å lage en minnegave/venninegave.

Sett meg ut en sånn scrapbook hvor jeg setter inn mange bilder av oss sammen og minner vi har sammen.

Også kjøpt et utrolig fint kort hvir det står sistater om vennskap som jeg tenkte lime inn. Også kjøper jeg litt scrap utstyr og lager boken fin!

Er dette en tåpelig ting synes dere? Jeg mener selv jeg ville satt pris på det, noe å åpne og titte litt på, smile litt etter når man savner hverandre og har noen tøffe dager..ville dere satt pris på det?

Og har dere noen gode råd til hva å ta med i boken?eventuelt link til en side med inspirasjon, sitater om vennskap eller annet?

Alt tas imot med et stort takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen konkrete råd, men fikk selv en slik bok for noen år siden og synes det var kjempekoselig! Masse bilder av meg og min venninne, og ved noen av bildene en morsom kommentar om hvor vi var/hva vi gjorde osv.

Skrevet

Jeg har lagd scrapbook til flere venninner. Bilde og historier er bra nok!

Hun kommer nok til å bli kjempeglad!!

Skrevet

Jeg ville blitt veldig glad. :)

Skrevet

Jeg kjøpte en helt enkel bok uten linjer inni, som jeg limte inn bilder av henne fra da vi ble kjent og til nå, bilder av oss i mange forskjellige ulike anledninger, ting som har blitt sagt, historie mellom oss, interne ting - morsomme ting! Nå er jeg en person som tar vare på ting lett, som kinobiletter osv og, så slikt ble med.

Det ble kjempepopulært og hun ble kjempefornøyd med gaven. Ønsker meg en slik jeg også :-)

Skrevet

Jeg kjøpte/lagde det til en venninne av meg. Hun ble kjempe glad for den! Sier fortsatt at hun er kjempe glad for den, nå flere år etter. Ser ofte i den osv.

Jeg kjøpte et album(lignendegreie) på nille, og så limte jeg inn bilder av oss, av ting vi har opplevd sammen. Skrev litt historier, internhumor/utsagn som har vært litt ekstraordinære osv. Skrev med sølvtusj på svart bakgrunn. Brukte kjempe lang tid på å lage den, men det var verdt det når hun ble så glad!

Hadde noen laget til meg, hadde jeg blitt kjempe glad!

Skrevet

Super idé, hadde jeg vært venninna di hadde jeg nok blitt veldig glad og ikke minst rørt :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...