Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tussa65
Skrevet

Finnes det en solspray, klarfarget, som man kan spraye rett på make-up? Om sommeren skal man kanskje ikke rett hjem fra jobb hver dag, men være litt sosial å kose seg ute,(i sola) ett ell annet sted. Kan jo ikke begynne med hele hudpleiestyret inkl. solkrem før man går fra jobb. Og den solkremen man påfører under make-up om morgenen har vel ikke like god beskyttelse utover kvelden. Jeg bare lurer :) Hva gjør man om våren og sommeren egentlig, når man vil være godt beskyttet helt til man kryper under dyna? Kan jo ikke bure seg inne heller. :)

Skrevet

Det finnes foundation og pudder-foundation med solfaktor i :)

jeg bruker shiseido sitt pudder-foundation og er veldig fornøyd med det.

Gjest tussa65
Skrevet (endret)

Det finnes foundation og pudder-foundation med solfaktor i :)

jeg bruker shiseido sitt pudder-foundation og er veldig fornøyd med det.

Ja er klar over det, men det er gjerne ikke mer enn faktor 15-20 i disse. Dette gir ikke nok beskyttelse i sommersola. Og skal man påføre dette oppå det som ligger der fra morgenen av, blir det ikke pent :)

Endret av tussa65
Skrevet

Nei, derfor tar man jo det på seg allerede om morningen, og da kan man godt freshe det opp med ett tynt lag til utpå dagen..

Jeg vet ikke noe om din hud, kan hende du blir veldig lett solbrent. Men jeg bruker aldri mer enn faktor 15-20 uansett, så passer perfekt for meg :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om spray. Men kan jo si hva jeg gjør :)

Om morgenen tar jeg på solkrem (for ansikt, og en egen for øyne) med faktor 30. Så tar jeg sminke utenpå der, lite vel og merke. Sminken inneholder vel SPF 15. Etter noen timer tar jeg bare et tynt lag med SPF 30. Dette pleier å gå bra. evnt pudre litt over der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...