bergensbabe87 Skrevet 19. mars 2010 #1 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som vet om billige overnattingsteder ved grunerløkka? Trenger ikke være hotell,det kan gjerne være pensjonat eller noe sånt,bare jeg har ett sted sove. Helst så nærmt Soria moria bygget som mulig,da jeg skal på fest der å ikke har lyst å begynne å gå langt i oslo alene midt på natten. håper noen kan hjelp meg for jeg ikke er kjent i oslo i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som vet om billige overnattingsteder ved grunerløkka? Trenger ikke være hotell,det kan gjerne være pensjonat eller noe sånt,bare jeg har ett sted sove. Helst så nærmt Soria moria bygget som mulig,da jeg skal på fest der å ikke har lyst å begynne å gå langt i oslo alene midt på natten. håper noen kan hjelp meg for jeg ikke er kjent i oslo i det hele tatt.. Hei, Soria moria bygget ligger i Vogts gate 64 0477 Oslo og det er vel nærmere torshov? Det du gjør da, er å google overnatting på google map over oslo, og så får du opp hvor du kan overnatte på torshov. Jeg fikk opp http://www.radissonblu.com/hotelnydalen-oslo mellomannet. Videre var det ikke så mye overnattingstilbud i området, men du får se hva du finner. Men du, kan du ikke finne noen å gå sammen med om natten da? Jeg bor rett ved, og hadde aldri gått ute om natten alene i området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, Soria moria bygget ligger i Vogts gate 64 0477 Oslo og det er vel nærmere torshov? Det du gjør da, er å google overnatting på google map over oslo, og så får du opp hvor du kan overnatte på torshov. Jeg fikk opp http://www.radissonblu.com/hotelnydalen-oslo mellomannet. Videre var det ikke så mye overnattingstilbud i området, men du får se hva du finner. Men du, kan du ikke finne noen å gå sammen med om natten da? Jeg bor rett ved, og hadde aldri gått ute om natten alene i området. Jeg skal på sukker.no festen å kjenner egentlig ingen som skal der siden jeg bor helt i bergen.. Så dermed har jeg egentlig ingen å gå med.. Kan jo ta taxi,men visst taxitilbudet er like dårlig i oslo i helgene som i bergen,så er det ca minst en 1 time taxikø.. Derfor jeg ville ha ett sted som var nærmest mulig festen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 21. mars 2010 #4 Del Skrevet 21. mars 2010 Det ligg ikkje særleg mange hotell i det området. Å få ein taxi som er på veg inn mot sentrum er ikkje vanskeleg, gå ut i Vogts gate og rekk ut handa og finn deg eit hotell i utkanten av sentrum, som Scandic Edderkoppen eller Thon Munch hotell. Begge dei er billige og gode, og kort veg med taxi frå Soria Moria. SAS Nydalen er også eit alternativ, Det same er Choice hotell 33, men du må ha taxi dit og. Du finn ikkje hotell i gangavstand frå Soria Moria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 21. mars 2010 #5 Del Skrevet 21. mars 2010 Tror ikke det er noen hotell der i området, men kanskje noen mindre steder. Har aldri hatt noen problemer med å få tak i taxi på natta. Tror det er holdeplass ved S/M også. Tror du trygt kan booke inn på et billig Thon-hotell i nærheten av sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå