punkyB Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 Hva er det lengste du har ventet på pakke? Bestilte vel rundt 20. aug og har enda ikke fått pakke. Sendte en mail til de men fikk beskjed om å være tåømodig da det av og til kunne ta litt tid pga. toll og greier. Jeg trenger ny gele !!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 9. september 2003 #2 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg bestillte 7. august og har ennå ikke mottatt noe De var veldig rask og trekke meg fra kontoen (Dagen etterpå), og de påstår de har sendt meg pakken to ganger (har allerede klaga en gang, da sendte de visstok på nytt), men jeg mottar ingenting... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2003 #3 Del Skrevet 9. september 2003 Har dere prøvd å kontakte Tollen eller posten???? Jeg ventet i en måned på en pakke, og da visste det seg at den hadde ligget veeelig lenge på toll-kontoret. :evil: Jeg sendte flere mailer frem og tilbake med beskrivelse av innhold + pris før jeg fikk løst den ut!...Fikk den heldivis til slutt.... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #4 Del Skrevet 9. september 2003 Merkelig.. men du bør nok ta en tlf til Tollen/ posten ja. Jeg har bestilt derfra 2 ganger, og hver gang har det tatt 3 dager fra jeg bestilte til den kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har bestilt derfra ihvertfall... hmm - fire ganger (prøver å fortrenge hvor mye penger jeg bruker på internettshopping...) og hver gang har pakken kommet etter 3 dager. Hvis det har gått så lenge ville jeg kontaktet tollvesenet/posten som de andre sier. Det er jo der det tar tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 9. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. september 2003 De andre gangene jeg har bestilt har det gått kjapt - så det er litt merksnodig nå. Men kan bare tollvesnet sitte og ruge på pakken?? Eller er det sånn det fungerer at man må hente pakker selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 For meg virker det som om tollvesenet sitter og ruger på pakker ja!! Bestilte en pakke fra Strawberrynet for lenge siden, og fikk omsider brev fra posten om at de trengte kopi av faktura fordi pakken ikke var fortollet. Bestilte bare for 70 kr, så pakken er jo toll- og momsfri, men ting tar tydeligvis tid der borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 9. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 9. september 2003 Argghhhh - da må jeg vel ringe de og spørre da. Trenger jeg bare å si navnet mitt eller skal de ha ordrenr. eller lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus Skrevet 9. september 2003 #9 Del Skrevet 9. september 2003 En gang ventet jeg i 2 uker på pakken min, selv om den ikke skulle tolles. Andre ganger har det bare gått 3-4 dager. Tigertrynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 9. september 2003 #10 Del Skrevet 9. september 2003 Når jeg har bestilt hos Lookfantastic.com har det aldri tatt mer enn 3 dager. Når jeg har bestilt musikk via play.com har jeg erfart at det innimellom tar laaaang tid (da har også verdien på pakken stått utenpå og inni og vært under kr 200). Det er posten eller tollvesenet sin skyld. Det virker som om tollvesenet ruger på pakken når de først stopper den ja. Da kan det ta både to og tre og fire uker før den endelig kommer frem. Foreløpig virker det som om de er glad i å stoppe pakkene fra Strawberrynet, men ikke bryr seg så mye om Lookfantastic, men det varierer vel fra sted til sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 9. september 2003 #11 Del Skrevet 9. september 2003 Har bestilt to ganger, ventet 2 og 3 dager. Du kan sjekke om de har sendt pakken ved å klikke på help, og order status. Posten er ikke til å stole på... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 9. september 2003 #12 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg syntes det er litt rart at pakken min skulle ha ligget hos tollvesenet i en mnd - jeg bestillte tilogmed for under 200 kroner, så den skal jo i teorien ikke bli fortollet... Er det noen som vet hvor hos tollen man henvender seg? Kunne ikke finne noe informasjon om det på dettsidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 9. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 9. september 2003 Min pakke ble sendt den 20. aug. Tydeligvis flere som har opplevd det samme her. Min pakke kostet en smuuuule mer enn 200 kr - er det grensen for toll? Var 25.92 £ - jeg er litt usikker på hva som er tegn for dollar og hva som er pund ....... kan jeg skylde på det ovenfor tollen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. september 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 23. september 2003 Yiippppiiiii - i dag kom pakken min - tok altså litt over 1 mnd. Fikk bekreftet at den ble sendt nesten umiddelbart etter bestilling fra LF så den har brukt litt tid på veien. Ingen toll kom det på den !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå