Gjest Gjest_BB_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som vet hvor jeg kan lage en genser med eget motiv? Vil ha en svart hettegenser med motiv,så spreadshirt blir ikke aktuelt da de kun lager eget motiv på hvite plagg. Men noen forslag om andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 eBay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 1. februar 2010 #3 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei! Mener du skal kunne designe egen hettegenser på nordicprint.no Hvis du ikke vil ha tekst, men ønsker bilde på genseren kan du sende det via forespørsel til di.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_BB_* Skrevet 2. februar 2010 #4 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei! Mener du skal kunne designe egen hettegenser på nordicprint.no Hvis du ikke vil ha tekst, men ønsker bilde på genseren kan du sende det via forespørsel til di.. Har allerede hørt med de,å der kunne jeg kun få mitt motiv på hvit genser :S Å det er en veldig upraktisk farge hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_BB_* Skrevet 2. februar 2010 #5 Del Skrevet 2. februar 2010 eBay Hva søker jeg etter for å finne det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 2. februar 2010 #6 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har du sjekket ut disse her? http://www.customink.com/lab/?PK=98901 - Forresten bare glem det, så nå at for å få svart måtte du min. bestille seks stykker.. Endret 2. februar 2010 av Gnuffisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå