toth Skrevet 19. januar 2010 #21 Skrevet 19. januar 2010 Blir for sært å komme med nøyaktig mål, har nok til å være stolt av det!
Bernardette Skrevet 19. januar 2010 #22 Skrevet 19. januar 2010 Haha, flott! Det kunne være greitt om folk presiserer hva de mener å spørre om. Som jeg sier, man er ikke et kjønnsorgan, man har et. Nja, det finnes masse menn der ute som desverre ikke kan beskrives med noe annet enn ordet "kødd". De er det mer enn de har det. BDS har jeg også hørt det kalles.
toth Skrevet 19. januar 2010 #23 Skrevet 19. januar 2010 Nja, det finnes masse menn der ute som desverre ikke kan beskrives med noe annet enn ordet "kødd". De er det mer enn de har det. BDS har jeg også hørt det kalles. Har du hørt om LPSG da? ;p
Gjest Stomperud84 Skrevet 19. januar 2010 #24 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har ikke mannli samboer men jeg har mine egne mål: 17.4 Cm lengde og 14rundt
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #25 Skrevet 19. januar 2010 Ble litt nyskjerrig på hvordan det egentlig ligger an på størrelsesfronten rundtom..? Jeg kan begynne med at min sambo har rundt 23 cm,omkretsen er eg usikker på..kansje jeg skulle ha målt han ikveld Kunne ønsket meg litt tykkere,så hadde den vært 110% :gjeiper: men for all del,klager ikke...mine tidligere partnere har stort sett vært mindre enn han her så han er jo godt over snittet. hva med dere?er dere fornøyde jenter?? Og til alle menn her...pleaase ikke lyv på dere,vær ærlig!! Samboers er også 23 cm, 13,5 cm rundt :gjeiper: Syntes også den var litt tynn i forhold til lengden. Men, bruk penispumpe iblant, samboers blir tykk og fin, målte han rundt etter å ha brukt det en gang (han bruker det ganske ofte nå), og da var han 16,5 rundt
Gjest fisk Skrevet 19. januar 2010 #26 Skrevet 19. januar 2010 Det får vel være godt nok for min del, tenker nå jeg... :-) Jepp. Det spiller ingen rolle om det er godt nok for hennes del?
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 19. januar 2010 #28 Skrevet 19. januar 2010 Nja, det finnes masse menn der ute som desverre ikke kan beskrives med noe annet enn ordet "kødd". De er det mer enn de har det. BDS har jeg også hørt det kalles. Og BDS står for..? Jeg søkte på det, men det jeg fant var http://en.wikipedia.org/wiki/Bush_Derangement_Syndrome ..
Bernardette Skrevet 19. januar 2010 #29 Skrevet 19. januar 2010 Har du hørt om LPSG da? ;p *tenker* ... *tenker og tenker* LitenPenisSugerGæli? Og BDS står for..? Jeg søkte på det, men det jeg fant var http://en.wikipedia.org/wiki/Bush_Derangement_Syndrome .. He hee, BDS er et syndrom som ble beskrevet her inne for bare noen dager siden, om ignoransen som oser av mange velutstyrte menn. Big Dick Syndrome.
toth Skrevet 20. januar 2010 #30 Skrevet 20. januar 2010 LitenPenisSugerGæli? Large Penis Support Group, en støttegruppe for menn som får problemer grunnet for store lem.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #31 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har en flott kone, og en relativt tynn kukk på 14,5. Går helt fint så lenge jeg har et avslappet forhold til det;) Dessuten fantaserer jeg faktisk om at dama koser seg med maskuline menn som hun finner attraktiv, med store manndige peniser (!) Om jeg sånn sett er den perfekte mann, eller bare ekkel og pervo, får bli en annen (og urelevant) sak, ettersom ingen vet om det :)Jeg har iallefall gitt henne 2 vakre små gutter de siste 2 årene, så den duger nå til noe, hehe.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 20. januar 2010 #32 Skrevet 20. januar 2010 Large Penis Support Group, en støttegruppe for menn som får problemer grunnet for store lem. Ja, og det er mange, mange kvinner der også, som legger ut om hvor fantastiske store peniser er. Også har vi jo den promillen av kvinner som mener at det ikke betyr noe..hehe.
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 20. januar 2010 #33 Skrevet 20. januar 2010 Kjæresten min har 16 cm i lengde og den virker ikke liten. Lurer på om de av dere som sier at de har en på 23 cm bare lyver. For det er veldig få som har så store, og det er ikke den normale størrelsen blant norske menn. Hadde det vært araber eller afrikanere så hadde jeg trodd, men dere bare lyver. Norske menn er ikke kjent for å ha større enn 14 cm.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #34 Skrevet 20. januar 2010 Kjæresten min har 16 cm i lengde og den virker ikke liten. Lurer på om de av dere som sier at de har en på 23 cm bare lyver. For det er veldig få som har så store, og det er ikke den normale størrelsen blant norske menn. Hadde det vært araber eller afrikanere så hadde jeg trodd, men dere bare lyver. Norske menn er ikke kjent for å ha større enn 14 cm. Jeg har hatt min andel av arabiske partenre, og de er IKKE større enn europeere... Tvert imot. De virket derimot som om de var hardere--- Det virker som om penisene blir mindre jo lenger øst man kommer.
Gjest KateW Skrevet 20. januar 2010 #35 Skrevet 20. januar 2010 ...har jeg hørt av tykke og slanke og lange og korte. OG hva har det å gjøre med hvor lang du er om dama er tykk eller tynn?
Amore* Skrevet 20. januar 2010 #36 Skrevet 20. januar 2010 Hehehe, denne går jo aldri av moten. Min er 16x16
Gjest nobilian Skrevet 20. januar 2010 #37 Skrevet 20. januar 2010 Hehehe, denne går jo aldri av moten. Min er 16x16 *** 17*17. Omtrent som meg, like bred som lang.
Konghung Skrevet 21. januar 2010 #38 Skrevet 21. januar 2010 (endret) 21cm lang og 16cm i omkrets.. Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 21. januar 2010 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #39 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er faktisk litt usikker på hvordan jeg skal måle... Det er lengre fra overgangen baller/stake til toppen enn det er på "oversiden" om du skjønner. Omkrets er også relativt. Staken i seg selv er ikke sånn kjempetykk, men hodet blir ganske stort når jeg er skikkelig tent. Da er omkretsen av hodet større enn selve staken. Hva skal jeg måle? og er det egentlig interressant å vite?
Konghung Skrevet 21. januar 2010 #40 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er faktisk litt usikker på hvordan jeg skal måle... Det er lengre fra overgangen baller/stake til toppen enn det er på "oversiden" om du skjønner. Omkrets er også relativt. Staken i seg selv er ikke sånn kjempetykk, men hodet blir ganske stort når jeg er skikkelig tent. Da er omkretsen av hodet større enn selve staken. Hva skal jeg måle? og er det egentlig interressant å vite? Du måler kuken på oversiden, fra rot til tupp. Og omkretsen på det tykkeste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå