Inger88 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Har tenkt å lære meg bildebhandling og da tenkte jeg å bruke corel paint shop pro photo x2. Men det jeg lurer på er om det finnes noen guider ol på norsk på nett? Eventuelt en bok. Sliter litt med å lære meg programmet på egenhånd, så kunne trengt noe veiledning og tips til hva en kan gjøre.
Henkie Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Har tenkt å lære meg bildebhandling og da tenkte jeg å bruke corel paint shop pro photo x2. Men det jeg lurer på er om det finnes noen guider ol på norsk på nett? Eventuelt en bok. Sliter litt med å lære meg programmet på egenhånd, så kunne trengt noe veiledning og tips til hva en kan gjøre. ...om ikke på norsk, så finner du masse guider på film på YouTube
intellekt Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Har tenkt å lære meg bildebhandling og da tenkte jeg å bruke corel paint shop pro photo x2. Men det jeg lurer på er om det finnes noen guider ol på norsk på nett? Eventuelt en bok. Sliter litt med å lære meg programmet på egenhånd, så kunne trengt noe veiledning og tips til hva en kan gjøre. Prøv på biblioteket. De har en del databøker. Vet ikke om det gjelder Corel Paint Shop, men du kan jo i det minste prøve det ut. Dersom det ikke fungerer; gjør som Henkie sier. Det er riktignok på engelsk, men det florerer hvertfall av guider på Youtube. Edit: rettet opp feil. Endret 19. januar 2010 av intellekt
Inger88 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2010 Tusen takk for tips:) Fant en fin video på youtube, som var veldig lærerik. Men har funnet en bok jeg skal teste ut, det ble på engelsk, den heter "picture yourselve learning corel paint shop pro 2x" eller noe sånt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå